Pudding Nr3 Skrevet 2. november 2008 #1 Skrevet 2. november 2008 Vurderer dette navnet til lillemann!
GuttenMin09 ♥ Jentebaby i 2012 Skrevet 2. november 2008 #2 Skrevet 2. november 2008 Ett spesielt navn og det trenger vi jo
L1981 Skrevet 2. november 2008 #3 Skrevet 2. november 2008 Tja, er jo veldig spesielt og uvanlig... tror ikke jg har hørt d før, men synes d lyder litt kult:) Men jg digger spesielle navn da! Navnet skjemmer ingen;) Og sånne navn trenger folk litt tid til og bli vant til... Husker da vi fant navn til jenta vår, Leah, for snart 6år siden. Var velsig uvanlig da og folk måtte hele tiden høre d en gang til.. men nå er d jo et helt vanlig navn som mange bruker:) Lykke till m navne valget:))
Lotteliten85*Fødeklar* Skrevet 2. november 2008 #4 Skrevet 2. november 2008 Alt kler den smukke sies det ;o) Synes det er fælt når alle heter det samme...var en periode jeg trodde jeg sku spy av ett mote navn,trenger ikke nevne navnet men kjenner ikke til mindre enn over 20 tilfeller som fikk dette navnet i løpet av ett og ett halvtårs periode..en kan da spørre seg om folk ikke har bedre fantasi..tenk på barnet som havner i en klasse hvor halve klassen har samme navn..kjempe spennende...
høno71 Skrevet 2. november 2008 #5 Skrevet 2. november 2008 Jeg får øyeblikkelig assosiasjoner til "Villanden" av Ibsen - tror ikke jeg har hørt navnet noe annet sted enn i det teatestykket?!? Litt "hardt" og tungvint med skarreR og vestlandsdialekt, penere på østlandsdialekt.
Gjest leelu25 nr.2 er ei jente :) Skrevet 3. november 2008 #6 Skrevet 3. november 2008 Det syns jeg høres ut som et kallenavn. Har forøvrig ei vennine som heter Gregoriussen til etternavn og hun blir kalt Gregga. Gregga og Gregers er i mine ører kallenavn
beredt Skrevet 3. november 2008 #7 Skrevet 3. november 2008 Det var spesielt navn, kjenner ikke til det fra før.... men pent:) Vi har vært innom mange navn før vi fant de vi ville ha. Ikke enkelt det der....
♥♥♥Mamma til nr 2 i Mai-09♥♥♥ Skrevet 3. november 2008 #8 Skrevet 3. november 2008 Likte det IKKE..... MULIG på amerikanske etc, uten S, = Greger...Men ikke norske.. Høres ut som man sier Greker...(ikke for å være krass)... Jaja...hver sin smak....Men tenk at barnet og skal vokse opp med det navnet. Jeg selv står for norske og alminnelige navn. Lykke til:)
frua Skrevet 3. november 2008 #9 Skrevet 3. november 2008 Jeg liker det også! Det har lenge vært svært populært med bibelske navn: Noah, Jona(s), Marcus, Matteus, Samuel, Sebastian...Fint med variasjon. Gregers er gresk og betyr vel noe sånn som "den som våker". En hyggelig betydnig: Det høres ut som en som passer på, en omsorgsperson.
birrisj05.02.09 Skrevet 3. november 2008 #11 Skrevet 3. november 2008 Er det ikke Greger uten s? Trodde faktisk at det var et etternavn!
Pudding Nr3 Skrevet 3. november 2008 Forfatter #12 Skrevet 3. november 2008 Så artig at så mange likte navnet (-:
ipeggy Skrevet 3. november 2008 #13 Skrevet 3. november 2008 Synes det er et helt ok navn, men jeg får umiddelbare assosiasjoner til både Ibsen og Erlend Loe... Sønnen til Doppler i Loes bok med samme navn, heter Gregers. Doppler selv liker det ikke egentlig, han mener det er et for "flinkt" navn.
ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 3. november 2008 #14 Skrevet 3. november 2008 vet om flere som heter greger til etternavn da:)
toa med 2 jenter og spire:) Skrevet 3. november 2008 #15 Skrevet 3. november 2008 syns det høres veldig rart ut men.mi mening.spesielt var det,men ikke noe fint
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå