Fru Lykkelig:) til 2 jenter Skrevet 2. november 2008 #1 Skrevet 2. november 2008 Jeg skal ha ulønnet permisjon fra januar til august neste år... Noen som vet om man da kan få betalingsutsettelse på lånet?? Jeg er gift hvis det har noe å si?
kokkelimonke Skrevet 2. november 2008 #2 Skrevet 2. november 2008 Det er jeg ganske sikker på at du får. Jeg fikk det den perioden jeg gikk arbeidsledig. Det er mye papirarbeid, men det er verdt det :-) Ring til Lånekassen imorgen (så tidlig som mulig, så slipper du timer med kø ;-)! Lykke til!
Ranveig R Skrevet 2. november 2008 #3 Skrevet 2. november 2008 Du kan alltid få betalingsutsettelse over ein periode utan grunn. Viss du ikkje har inntekt eller har lav lønn, kan du ha rett på rentefritak i tillegg, då blir lånet ståande slik det er til du begynner å betale igjen. Les reglane på www.lanekassen.no
flashdancepants Skrevet 2. november 2008 #4 Skrevet 2. november 2008 Betalingsutsettelse kan du få ganske mange ganger, (utsettelse m/) rentefritak er det strengere regler for, men jeg vet ikke helt hva de er. Men: så lenge du ikke har brukt opp det antallet betalingsutsettelser du har, kan du utsette i vei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå