lillemor_til_to Skrevet 2. november 2008 #1 Skrevet 2. november 2008 .....llikte den kjempegodt....synes det e fint eg...dokk da??
Linn,Skrållan&LilleSøster Skrevet 2. november 2008 #2 Skrevet 2. november 2008 Ikke helt min smak.Men,kort og greit navn sånn sett.
Kanutten & småen + Lucia Skrevet 2. november 2008 #3 Skrevet 2. november 2008 Absolutt ikke min smak. Vet ikke om jeg hadde skjønt det var et guttenavn engang...Aldri hørt det før.
dinadina Skrevet 2. november 2008 #4 Skrevet 2. november 2008 Siden du spør, så... Jeg synes Deni er veldig feminint.
ml86 er stolt 2barnsmor Skrevet 2. november 2008 #6 Skrevet 2. november 2008 Jeg har en kvinnelig kollega som heter det....
bomsa Skrevet 2. november 2008 #7 Skrevet 2. november 2008 Gutten vår skal hete Dani...hvis ikke gubben forandrer mening igjen...:-)
SnartLeah Skrevet 2. november 2008 #8 Skrevet 2. november 2008 Det synes jeg var et knall-tøft navn! Go for it:)
Venter nr 2:)) Skrevet 2. november 2008 #9 Skrevet 2. november 2008 Kjempe stilig navn:) Så jeg synes så absolutt dere skal kalle babyen deres, dersom dere liker det! Kjekt med et navn som ikke alle andre har!
monika 3+1 i magen:) Skrevet 3. november 2008 #10 Skrevet 3. november 2008 jeg har ett søskenbarn som heter Dani, det er mye finere enn deni.. synes jeg da:)
BabyBlue Skrevet 3. november 2008 #11 Skrevet 3. november 2008 Broren til samboen min heter Dani. Kjempefint navn ) Deni ble litt mer bikkje navn for meg....
Fru Shakespeare Skrevet 3. november 2008 #12 Skrevet 3. november 2008 Dessverre, kan ikke si jeg synes det er noe fint.
Gjest Skrevet 3. november 2008 #13 Skrevet 3. november 2008 Likte det ikke. For meg høres det bare ikke ut som et navn i det heletatt, og skulle noen først hett det hadde jeg tippet at vedkommende var jente. Men om dere liker det så er det bare å kjøre på. Helsigvis er smaken forskjellig, ellers hadde det blitt vanvittig kjedelig på navnefronten.
enda en Skrevet 3. november 2008 #15 Skrevet 3. november 2008 Jeg må si meg enig med dem som sier det høres ut som et jentenavn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå