Gå til innhold

Gutte navn Deni...ke dokke synes??


Anbefalte innlegg

Skrevet

.....llikte den kjempegodt....synes det e fint eg...dokk da??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke helt min smak.Men,kort og greit navn sånn sett.

Skrevet

Absolutt ikke min smak. Vet ikke om jeg hadde skjønt det var et guttenavn engang...Aldri hørt det før.

Skrevet

Siden du spør, så... Jeg synes Deni er veldig feminint.

Skrevet

Jeg har en kvinnelig kollega som heter det....

Skrevet

Gutten vår skal hete Dani...hvis ikke gubben forandrer mening igjen...:-)

 

 

Skrevet

Det synes jeg var et knall-tøft navn! Go for it:)

Skrevet

Kjempe stilig navn:):)

Så jeg synes så absolutt dere skal kalle babyen deres, dersom dere liker det!:)

Kjekt med et navn som ikke alle andre har!:)

Skrevet

jeg har ett søskenbarn som heter Dani, det er mye finere enn deni..

synes jeg da:)

 

Skrevet

Broren til samboen min heter Dani. Kjempefint navn :o)

Deni ble litt mer bikkje navn for meg....

Skrevet

Dessverre, kan ikke si jeg synes det er noe fint.

Skrevet

Likte det ikke.

For meg høres det bare ikke ut som et navn i det heletatt, og skulle noen først hett det hadde jeg tippet at vedkommende var jente.

 

Men om dere liker det så er det bare å kjøre på.

Helsigvis er smaken forskjellig, ellers hadde det blitt vanvittig kjedelig på navnefronten.

Skrevet

Jeg må si meg enig med dem som sier det høres ut som et jentenavn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...