Gå til innhold

Lite liv 18 uker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes ikke riktig jeg kan kjenne noe liv enda. Er 18 uker på vei med nr.3. Var på ul uke 16 og da så alt bra ut. Eneste jeg synes jeg kjenner er litt press ut mot livmorveggen en gang i blant, men slett ikke noe som ligner spark.

Noen som kjenner seg igjen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke du trenger å bekymre deg selv om du er 3.gangs å 18 uker på vei :) du kjenner nok noe snart =)

Skrevet

Jeg begynte så smått å kjenne noe i uke 13-14. Nå er jeg i uke 18,med nr.2. Har kjent litt sparking hver dag, men ikke mye. Og jeg har også en del slik som du beskriver, at det liksom er trykk mot livmorveggen. Det kjennes ut som om barnet beveger seg sakte, og at det er det som lager den følelsen. Jeg har også noe som ligner på kynnere, spesiellt på kveldene, eller etter mat. Da blir hele magen helt hard og stram.

Men er jo vanlig å ikke kjenne så mye nå. Sparkene blir tydligere for jo større baby blir;-) Så vi kan vel kjenne det ekstra godt om 2-4 uker tenker jeg:-)

Lykke til med spira:-)

Skrevet

Jepp, jeg kjenner meg igjen. Er riktignok bare i uke 17, men jeg kjenner og kjenner og kjenner. Eneste jeg får kontakt med er en stadig full blære... ;o)

Skrevet

Jeg er i uke 18, gravid med nr. 2. Kjenner og kjenner, men det lar vente på seg her også...

Skrevet

Jeg er i uke 18, og er først den siste uken jeg har beg å kjenne noe liv. Kjenner litt liv en par ganger om dagen, og det er veldig stas:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...