Gå til innhold

Blør kraftig i kveld. Tror eventyret er over...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begynte med litt rosa slim igår og i kveld kom det friskt blod med lange strimler i...

Regner med at det er over for denne gang. Vet ikke hvor jeg skal hente krefter til å gjennom ass.bef igjen.

Vet jeg ikke er den første som opplever dette, men nå føler jeg meg helt motløs..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg opplever det samme som deg nå. Begynte tidligere idag med lys rosa utflod, og nå er det som du sier, blod med strimler i. Er virkelig bekymret for at det er SA. Kommer til å ringe legen i morra.

Skrevet

Jeg skal til UL i morgen tidlig så da får jeg dommen.

Lykke til, føler med deg..

Skrevet

Uff så trist å høre! Skjønner at du føler deg motløs, det er helt normalt. Ta vare på deg selv fremover, gjør ting som kan gi deg litt glede. Håper ikke du mister motet.

Skrevet

Masse lykk etil begge to;)

Kan jeg spørre hvolken uke dere er i??

Uansett bei,stå på begge to;)

Skrevet

Utrolig trist og høre.Du hadde jo kommet forholdsvis langt og.

men,om dette skjer meg velger jeg selv og tro at det er pga noe er alvorlig galt med babyen,og kroppens egent måte og rydde opp.

Men,veldig kjipt uansett.

Skrevet

Neineineineineinei, Luna!!!!! Ikke si det!!! :-( Uff! Krysser det som krysses kan for at det bare er en blødning, og ikke noe mer!!! :-(

Skrevet

Føler med deg. Samme skjedde med meg i går kveld. Litt rosa.. og gått i håpet fra til nå, men blør mer nå. Tror nok eventyret er over her også.. vet jeg må gå til legen... men føler at da er det virkelig over.

Skrevet

Da jeg var gravid med min sønn hadde jeg en stor blødning med masse slimete klumper. Så alt håp er ikke ute. Skal selv på ul i morgen, etter en mindre blødning i går. Husk at ca 30% av alle som føder til termin har opplevd blødning i løpet av svangerskapet.

Skrevet

Takk for oppmuntrende ord:) Velger å håpe litt til. Er ikke over før det er bevist:) Men er kanskje greit å kontakte lege uansett...Hadde virkelig gledet meg til dette:) Passer perfekt å få baby i begynnelsen av juni. rekker eksamenene og slipper massa klær:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...