baby nr.3 i magen :) Skrevet 2. november 2008 #1 Skrevet 2. november 2008 jeg går og er bekjymret ..leser så mye om de stakkerene som har mistet babyen sin i magen...og da tenker jeg sefølgelig mitt..tenk om min ikke lever lenger.. hvordan vet man det..begynner man å blø, får smerter eller andre tegn??.. eller må man bare gå helt til neste kontroll eller ul for å finne det ut?? vet det hørest dumt ut..mn håper alikevell noen der ute kan svare meg..
Underveis --> Skrevet 3. november 2008 #2 Skrevet 3. november 2008 Jeg tror ikke man vet det alltid. Særlig ikke før spark kjennes jevnlig. Dersom jeg nå, i min 21. uke, ikke hadde kjent liv på et par dager så hadde jeg nok begynt å lure. Alle uroer seg nok noe i løpet av et svangerskap, men forsøk å ikke lese disse innleggene om de osm mister. Man blir bare trist og bekymret av det. Selv om det virker som om det er kjempevanlig når man leser her inne, så er det heldigvis ikke det! Alt er som oftest helt i orden :-)
birrisj05.02.09 Skrevet 3. november 2008 #3 Skrevet 3. november 2008 Som oftest merker ikke kroppen noe som helst.. men blødninger og kraftige smerter kan være tegn på at noe er galt.. men kjære deg, ikke gå å bekymre deg over sånt, babyen din har det best når du ikke bekymrer deg unødvendig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå