Gå til innhold

Noen Som Har Peiling?

Anbefalte innlegg

Skrevet

eg e i uke 38 og dei siste dagene har magen strammet seg mye(er hard veldig ofte) og eg har mye kynnere og menssmerter(bare litt menssmerter)...kan det ver at fødselen er nær? oi glemte sei at magen har sunket ....))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som meg. 38+5 idag, og har ikke hatt noe kynnere eller tegn på fødsel til nå. Men idag har magen strammet seg med jevne mellomrom hele dagen pluss at jeg har menssmerter. Hver gang det kommer kjenner jeg at jeg blir anpusten. Men nå har det plutselig stoppet, så jeg er litt irritert. Trodde jeg skulle klare å la være å se etter tegn på fødsel, men når det har vært sånn som idag klarer jeg jo ikke å la være å bli utålmodig.. Sukk!

Skrevet

hehe...ganske stressende)). kver gang det skjer noge nytt...så sitter eg der og tenker hmmm..kanskje noge e på gang))...hahahahah....men det blir det aldri..da blir eg skuffa((...typisk tenker eg)).

Skrevet

ingen? i dag har eg hatt litt vondt i magen i hele dagen...det blir ikke sterkere heller ikke svakere...men det kommer og går...noen som har peiling?...ingen? uke 38........

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...