wowo Skrevet 2. november 2008 #1 Skrevet 2. november 2008 Jeg er 10 uker og 3 dager nå, og i kveld har jeg hatt litt el-slim, er dette normalt???
Linn,Skrållan&LilleSøster Skrevet 2. november 2008 #2 Skrevet 2. november 2008 Er veldig vanlig med økt utflod utover i sv ja;)
wowo Skrevet 2. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. november 2008 Økt utflod vet jeg. Men dette er akkurat som el-slim og det har jeg ikke hatt før, regnes det også som "utflod"? Ser slik jeg skriver at jeg stresser litt, men som sagt har ikke opplevd dette!!
dinadina Skrevet 2. november 2008 #4 Skrevet 2. november 2008 Jeg er i 8. uke og har hatt det 3-4 ganger allerede.
wowo Skrevet 2. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 2. november 2008 Takk for svar. Får tenke at det er normalt:) var jo på ul på fredag og da var alt bare bra, lovte meg selv å slappe av da!! Ha ha, det varte i to dager, men NÅ skal jeg slappe av!!!
ღLykkelig mღmmღ til to:) Skrevet 2. november 2008 #6 Skrevet 2. november 2008 Hei! Har et spørsmål til dere.. er 8 uker og 3 dager på vei, og i går fikk jeg antydninger til blødninger.. bare sånn litt.. kan fint gå uten noe innlegg. men det har blitt litt mer i kveld... dette kan ikke være normalt?
wowo Skrevet 2. november 2008 Forfatter #7 Skrevet 2. november 2008 Jeg er ikke sikker, ville lagt det ut som et eget spørsmål.. Hadde det vært meg hadde jeg også tatt kontakt med legevakten, bare for å hørt hva de sa, men det er meg!! Lykke til.
ღLykkelig mღmmღ til to:) Skrevet 2. november 2008 #8 Skrevet 2. november 2008 Takk for svar:) Får ringe legevakten i morgen tidlig. Blir liksom så virkelig når man ringer dit. Men er vel det beste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå