Gå til innhold

GRESSENKENE - November

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann!

Er jo helt utrolig at jeg får begynne på ny tråd, iom at jeg knapt er innom;)

Her går det jo sånn som før, og søstra til sambo fikk ei jente 30. oktober:) Hun ble gravid omtrent samtidig som da vi begynte å prøve, så det er jo en liten tankevekker da. kunne ha vært meg på sykehuset på en måte... men det åpner jo øynene våre til å ville dette enda mer! :)

Håper alle har det bra, og nå måå det være din tur Titter!

Hilsen meg:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Der va ny tråd ja:)

Gratulere som tante da Mixå, håpe du får en liten i magen sjøl snart også:)

Va på ul torsdagen, og alt så helt fint ut. Fikk ny termin 21. mars, så ble 5 daga mindre å vente:) Ville ikke vite kjønn, så d blir gøy å se ka som kommer ut.

Jordmora va veldi flink til å forklare storebror ka ho så, og ka babyen gjorde der inne. Når ho sa at d bare va en der inne, kom d kjapt fra han: korfor d? :) Må si eg ble gla at d ikke va flere, har fått stor mage i d siste så frykta "d værste".

Storebror syntes også d va ekkelt at babyen lå i magen og tissa, den kunne no komme ut for å gjøre d:)

Ellers e alt bra her opp, håpe dåkker andre også har d bra.

Skrevet

Hei alle dere og spesielt til dere jeg kjenner veldig godt.

Jeg er så sjelden her inne og så kommer det nye til (veldig hyggelig!), men da klarer jeg liksom ikke henge helt med lenger. Min lille er blitt 5 mnd! Det er kjemperart at tiden går så fort!! Vi koser oss, men jeg skal ut i "jobb" igjen etter jul, så bare 1/2 permisjon på meg så skal gresskaren trå til! Hvordan går det med deg, titter? over på 2 tri?? Så må jeg si jeg blir imponert over deg Morelli som holder tråden selv som tobarnsmor! Jeg tar av meg hatten for deg! Hehe. Jeg lover å aldri stikke helt, men jeg klarer bare titte innom engang i blant.

Glad i dere!

Ps. Elisabeth da, skal du fa satt inn snart?

Skrevet

Hei å hå:)

Denne fant jeg skremmende langt bak! Håper alle har det bra, både med barn i og utenfor magen:)

Blir mindre nett-ing på meg også for tiden da småtten har funnet ut hvordan man skal krype så nå er han overalt bare man snur ryggen til i 2 sekunder:) Artig:)

Ellers kom kailln hjem på fredag, så da er ikke akkurat pcen førstepri :P

*klemklem*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...