Gå til innhold

Slanking er farlig, gitt..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Der var DiB på nyhetene igjen, denne gangen i forbindelse med nybakte mødre som slanker seg. Det er visst fy-fy at vi utveksler erfaringer her inne. Ekspertene sier det er farlig å slanke seg, kanskje vi må høre på dem? Selv om det er veldig fristende å komme inn i de gamle buksene fortest mulig...*jeg VIIIIIIIL!!!!* Skitt au, så lenge ikke det går utover mor og barns helse, kan det da ikke være så big deal. Jeg tviler på at ungen min lider om jeg kutter ut melkepletter og bytter til sunnere youghurter....? Kanskje tvert om siden mor legger til rette for et langt og sunt liv:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og jeg tok meg selv i å le høyt og peke entusiastisk på tv'en når jeg så nicket til cat.68, ropte til gubben "se hvem som er på tv" som om jeg kjente henne personlig...he he, merkelige greier:)

Skrevet

hm. men alle her inne er jo ikke akkurat nye mødre da. hehe.

Skrevet

Takk takk, kjære Balooa:) Står til i varmen? Er det varmt i syden nå forresten? Ny kunst på gang? Få se, få se;) Vet ikke om du husker meg fra BiM, var inne på kranglesiden i ny og ne og utleverte dypsindig informasjon om tarmgass og melkepletter...*rødmer* Var sikkert hormoner eller noe...*ss*

Skrevet

Hehehe, grøss. Vil jo ikke akkurat ha nicket mitt svertet med livsfarlig slanking. Jeg har riktig nok slanket meg med ketolysekuren, men har vært MEGET nøye med å UNDERSTREKE at den metoden IKKE egner seg for de som bare skal ned noen kilo, men at de må ha en BMI over 30 og vil ned minst 10 kilo. Og at det er ikke er en kur for AMMENDE mødre. Hrmpf. :o(

Skrevet

bmi over 30 er vel ikke nødvendig da men.. hehe. ;p

jeg lette litt etter det innlegget og jeg fant et par andre der VI som kan om ketolyse anbefalte å ikke slanke seg når de ammet osv. rart de ikke dro frem det i steden..

Skrevet

He he, jeg var så opptatt av å se etter kjente nick at jeg ikke tenkte så nøye over forbindelsen:) Jeg ammer ikke, men har ikke noe slankehysteri likevel. Buksene får passe når den tid kommer, jeg triller tur og jobber gradvis med å få tilbake styrken jeg hadde før. Det løser sej, det gjør det alltid.... ;)

Skrevet

ja ikke sant, (S)TinkerBelle <3. Er nå alt man skal bli dratt inn i da.

Skrevet

Du skulle i det minste fått nicket sladdet, vettu :) Kanskje du kan be om oppreisning for tort og svie? Det er jo feil at nicket ditt blir dratt inn i en diskusjon og det er fare for at folk misforstår. Det er liksom ikke så lett å forsvare seg mot TV2-nyhetene... heldigvis er de fleste såpass oppegående at de skjønner hva det går i. Vi ble bare så ekstatiske fordi vi så "kjente" på tv, he he..

Skrevet

Hehe, ja kanskje det. Nakkdelen med å være aktiv på nett det der. hehehe.

Skrevet

Det fins sikkert fordeler ved å være kjendis også vet du...du må kreve rød løper når du er her, Cristal Champagne, egen kokk og gjerne en fransk massør med navn Jean Claude. Han kan gjerne være lett solbrun og muskuløs. Mmmmmm....i mitt neste liv skal jeg bli kjendis og steinrik. :)

Skrevet

Syns det var et ekkelt innslag jeg! har gått ned 13 kilo etter fødselen og snuppa var 2 uker i går, jeg har IKKE slanket meg, jeg fullammer bare, og har kuttet ut sjokolademelk og aen sjokolade+wienerbrød, som var faste vomfyll når jeg var gravid:p man blir jo skremt når sånnt kommer på nyhetene!

Skrevet

Den hørtes ikke dum ut den gitt. Har tilgode å finne de fordelene med kjendisfaktorn på dib da, men er jo lov å håpe. hehehe

Skrevet

Det de snakket om på nyhetene var ikke å kutte ut godteri og heller få i seg sunn mat. Det er helt ok når du ammer. Det de snakker om er jo de harde slankekurene, hvor mor sulter seg for å bli førstemann ned i førgravidbuksa. Det er ikke på noen måte skadelig at mor spiser sunt, så lenge hun spiser nok, Klart man raser ned i starten når man har levd på drittmat og begynner å spise sunt, men det stabiliserer seg så går du nok litt saktere ned etterhvert. Naturlig og SUNT for alle parter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...