Gå til innhold

cat.68 - jeg så nicket ditt på TV!!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg også, he-he:0

Interessant sak forresten.

Skrevet

Hva har jeg gått glipp av nå da?? ;o)

Skrevet

Jo, det var en interessant sak. Synd ikke legene informerte om hvordan man kan forsøke å gå ned i vekt som ammende mor. Uten hysteri og på riktig måte. Men det var det ingen som svarte på.

Skrevet

Småbarns mødre som driver på med farlig slanking eller no sånt no..fikk ikke med meg hele greia..

Skrevet

Det gikk noe på slankehysteri blant ammende damer og hvor farlig det var. Så visste de innlegg fra disse sidene.

Skrevet

jajajajaja.. idiotisk. det er jo heller ikke alle her inne som er nybakte mødre da.. eller slanker seg på farlige måter.

Skrevet

Prekæs - det var absolutt en interessant sak, men det var nok ikke "sensasjonelt" nok å informere om sunne metoder for vektreduksjon...utrolig dumt, slanking kan jammen meg være en spennende affære! Det er jo tusenvis av metoder, og det er ikke alltid lett å holde seg til den metoden man ender opp med å velge. Uff, den smale sti er jammen smaaaaal!!

Skrevet

Ammende mødre som bråslanker seg, og dermed lekker giftstoffer ut i melken, tv2-nyhetene. Cat 68 sitt nick var der ved en tilfeldighet,

Skrevet

fikk ikke med meg alt men så de var fra grete roede der. jeg går på grete roede og ammer. hun kurs damen min er VELDIG opptatt av at jeg MÅ spise nok. og jeg spiser jo faktisk MYE mer etter jeg startet på det kurset enn jeg gjorde før jeg begynte.. og i tillegg spiser jeg sunnere. jeg spiser mer grønnsaker og mer frukt. og mye mer middag..;) mini vokser seg iallefall stor og god..;)

så jeg anbefaler det på det sterkeste.. siden jeg ammer må jeg spise mer enn dem andre... så det er jo veldig bra..

Skrevet

Men det virket nesten som om de baserte all "fakta" på at mødre slanker seg på dib- siden! Hver gang de henviste til slankende mødre, viste de siden her... Sånn sett var det i grunn en dårlig dekket sak, eller mangel på å ha noe interessant å lage sak av. Fikk i grunn ikke vite noe lurt jo;-)

Skrevet

HÆÆÆÆ!!!!!!!!!

Hva i alle dager har nicket mitt med ammende mødre og slanking å gjøre.?

Skrevet

Jeg åt som en hest, fullammet til 6 mnd og kom ned i normalvekt i løpet av 3 mnd. Kun ved hjelp av turgåing. Tror ikke det var mye skadelig:)

Skrevet

Jeg anbefaler også Grete Roede, gikk på mor & barn kurs med min egen søster som kursleder etter eldstemann var født. Spiste mye og bra mat, følte meg superfrisk, hadde masse melk og fullammet ungen i 7 mnd:-)

Skrevet

Du stod over en annen som haddel sultet seg svimmel, HELT tilfeldig, he-he;)

Skrevet

Det var ikke du som hadde hovedinnlegget, men du hadde svart! Du er jo "kjendis" her inne, så du er enkel å legge merke til!!

Skrevet

Jeg så nicket ditt også:)

Det var ikke innlegget ditt som ble kommentert. Var vel nicket william ett eller annet.

Skrevet

dib er jo nesten utenriks.. hehe. et helt eget land og samfunn.

Skrevet

Da har jeg sett linken. Det er nå alt man skal bli dratt inn i også. hehehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...