Anonym bruker Skrevet 2. november 2008 #1 Skrevet 2. november 2008 Jeg tok medisinsabort i slutten av september. Var da 7uker på vei. Er 90%sikker på at fosteret kom ut. Men nå i det siste har jeg begynt å blir så usikker, fantasien spiller meg et puss og plutselig får jeg tanker som "ååhh, nei, tenk om jeg fortsatt er gravid" i hodet mitt. Da ville jeg vært 13uker på vei. Jeg var for 9dager siden på sykehuset å tok etter- blodprøvene. De ville vel kontaktet meg dersom de fortsatt gjorde utslag? Er det unormalt å ikke ha fått mensen tilbake etter 1mnd?
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 2. november 2008 #2 Skrevet 2. november 2008 Jeg er helt sikker på at de hadde ringt deg om du hadde vært gravid. Tror du kan slappe helt av..
Anonym bruker Skrevet 2. november 2008 #3 Skrevet 2. november 2008 Innen åtte uker burde mensen ha kommet tilbake. Bare slapp av, de på sykehuset hadde nok gitt beskjed om det fremdeles var noe i magen din.
Anonym bruker Skrevet 2. november 2008 #4 Skrevet 2. november 2008 Jeg er så redd for at de ikke har sjekket blodprøven enda, at det "skal ringe i morgen", "nei, får vente, vi ringer i morgen istedet". Blir helt paranoid. Kan jo ta en test, men den er nok positiv uansett, da får jeg vel hvertfall panikk. Hva om jeg er gravid, 13 uker på vei? Får vel ikke invilget abort da? Fosteret er vel skadet eller abortforsøket? Mye dumme spørsmål nå..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå