lykkelig-mamma Skrevet 2. november 2008 #1 Skrevet 2. november 2008 har 14 dager igjen til termin. Har hatt mye vonde menssmerter hver dag, hele dagene. Kramper/ strålinger ned i lårene, tror de kommer av at han presser på nerver i bekkenet. Babyen har vert aktiv hele tiden, men i dag tar han helt av:) "Makker" og beveger seg veldig mye hele dagen og mye helt nede i bekkenet. Dette svarer selvfølgelig i masse vonde strålinger nedover lårene. Har gått å innbilt meg at babyene ikke beveger seg noe særlig når fødselen starter og de blir født. Tar jeg feil da? Håper det, visst ikke blir han liggende lenge hehe Han har beveget seg rundt så langt nede som mulig, hele dagen! tror ikke han har vert still i det hele tatt...både morsomt, ubehagelig og litt vondt på en å samme tid:)
Elise18.11.08 Skrevet 2. november 2008 #2 Skrevet 2. november 2008 Har hatt det slik i dag jeg også,så lurer på det samme! Kjennes ut som hun skal sprette ut av magen min til tider. Hehe, både vondt og godt å kjenne! Leste i stad at det er veldig forskjellig om babyen er aktiv eller ikke rett før fødsel. Så er nok sikkert veldig individuelt!?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå