Gå til innhold

gruer meg såå fælt jeg!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fader, jeg klikker jeg!!! Jeg gruer meg til fødsel.... åhhh, det kan skje når som helst... Jeg er 39 uker til tirsdag! klikk klikk klikk!!

Berolig meg litt da..

Jeg fødte for hele 4år siden og husker det var vondt, men over når det var over!

Nå gir jeg opp, vet hva jeg går til.. men gruer meg syyykt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff da...stakkars deg. Ønsker deg masse lykke til....ja, det er vondt men dette klarer du en gang til.

Skrevet

dette går så bra så !! jeg fødte for snart 7 mnd siden og skal føde igjen neste år men heldigvis har jeg gode minner om fødselen selv om det var sviiiinvondt.. tenk positivt!!

Skrevet

Du må bare forestille deg drømmefødselen:)

Jeg hadde en drittfødsel som endte med hastesnitt sist gang, men gleder meg som en liten unge til neste fødsel om ca. 2 mnd. Nå har jeg planer om å ha en fantastisk fødsel:)

Prøv å se for deg de positive tingene og prøv å glemme de negative.

Det går nok helt flott. Og fødsel nummer to er jo ofte lettere enn nummer én.

Skrevet

Jeg gruer meg jeg også, har termin på onsdag :)

Men jeg er så dritt lei nå at jeg tenker at jeg skal fint klare meg gjennom de riene for å gå gravid er søren meg mye værre..

Du klarer dette så fint så, og om du vil så kan du jo takke ja til alt av smertestillende!

Skrevet

MAMI & SMURFEROSA *FØDEKLAR*

du har termin til onsdag ja! jeg har den 13nov, neste torsdag liksom=)=)

gruer meg sykt, tenk om det ender i keisersnitt bla bla bla!!

første kom etter 5timer og uten smertestillende!! håper jo å ikke ta noe av det nå og, må jo greie meg nå og.... huffe:(

Skrevet

Syns det er "kjekt" selv om det er vondt jeg da. Syns ikke fødsel nr 2 var verre, visste mer når jeg skulle til sykehuset etc.

Lykke til, tenk positive tanker :)

Skrevet

Gjør alt du kan for å heller tenke på etterpå. RETT etter fødselen når babyen har kommet ut og du er helt salig for at fødinga er overstått:) sååååå koselig. Jeg blir helt bæibisjuk av å sitte her jeg....

Skrevet

tenker liksom slik at etter fødselen er alt over og jeg har det bedre og kan bli meg selv igjen!

men så begynner jeg å svette å tenke på smertene!! huffe=)

Skrevet

Jeg fødte for andre gang for tre måneder siden, og det var en mye bedre fødsel enn første gang. Hadde pressrier uten smertestillende i tre timer med førstemann og gruet meg veldig! Rakk ikke å få epidural denne gangen som jeg ville ha, men det gikk greit likevel. Gikk jo mye fortere!

Lykke til!

Skrevet

alle sier at fødsel nr to er raskere å bedre.. lov å håpe er det ikke... huff=) hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...