Mille** Skrevet 2. november 2008 #1 Skrevet 2. november 2008 Som ikke tar flere timer å lage. Holder på med handlelisten for neste uke og kjenner jeg er matlei og trenger ny inspirasjon. )
Shabby Cheap Chic Skrevet 2. november 2008 #2 Skrevet 2. november 2008 Kyllingwok er gdt, med nudler til eller ris..
Mille** Skrevet 2. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. november 2008 Hehe....det hadde vi i dag, men takk for svar. )
Mille** Skrevet 2. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 2. november 2008 Ingen som pleier å lage sunn hverdagsmiddag her inne???
........... Skrevet 2. november 2008 #5 Skrevet 2. november 2008 Vi syns det er godt med fiskeburgere med grovt brød og salat,og litt dressing. Enkelt å lage og godt
De tre gull Skrevet 2. november 2008 #6 Skrevet 2. november 2008 Fiskegrateng med makaroni.. Kjempepop hos ungene
*bubbs* Skrevet 2. november 2008 #7 Skrevet 2. november 2008 Det finnes jo masse sunn mat! Kjøp deg noen kokebøker for inspirasjon eller ta med hefter fra butikken. Stekt fiskefilet med grønnsaker og ris er jo sundt og godt. Tradisjonell mat kan også være sunn om du kutter ned på sausen og heller har en salat med eddikdressing på siden.
klumpen og gullet Skrevet 2. november 2008 #8 Skrevet 2. november 2008 Kabonader med løk Fisk i form Tomatsuppe og fleskepannekaker Wok med scampi og grønnsaker, sweet chili saus Ovnsbakt laks Kyllingpizza Fiskesuppe
Gjest Skrevet 2. november 2008 #9 Skrevet 2. november 2008 Lapskaus som vi har ofte: Hvitløk buljongterning gulrøtter potet purre svinekjøtt i biter,eller røkt mager kylling eller kalkunpølse eller røkt kjøttpølse Provencekrydder Fres litt hvitløk i olje i vid stekepanne, tilsett 1/2l vann +buljongterning,kok opp. Tilsett oppdelt gulrot,potet,purre,kok til mørt,hvis jeg har røkt pølse i,tar jeg det helt til slutt,svinekjøtt må koke litt med. Kan lages raskere med frossen lapskausblanding du får kjøpt,men blir ikke like godt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå