☆chiquita☆ Skrevet 2. november 2008 #1 Skrevet 2. november 2008 Jeg har blødd litt i dag. Lyserødt friskt blod. Kan det være SA?? Hvor mye er det da vanlig å blø?? Er 5+1 idag.
Linn,Skrållan&LilleSøster Skrevet 2. november 2008 #2 Skrevet 2. november 2008 Kan ikke hjelpe deg,men øsnker deg masse lykke til;)
Virrus og Guttene + spiren <3 Skrevet 3. november 2008 #3 Skrevet 3. november 2008 hei. i begynnelsen er det ganske normalt å blø. blødde selv, og har fått med meg her inne at det er ganske mangen som gjør det om du ikke har magesmerter/kramper tror ikke jeg du trenger å bekymre deg, men isåfall kan du ta en tlf toil legen blødde ganske mangen ganger selv i begynnelsen i mitt 1 svangerskap, men var bare blodårene inni skjeden som bristet
BabyBlue Skrevet 3. november 2008 #4 Skrevet 3. november 2008 Hei. Jeg blødde rundt uke 6, blødde ganske rødt i noen timer åsså gikk det over. Jeg opplvede ikke dette med nr.1 så derfor ble jeg bekymret denne gangen, men det går nok helt fint. Om du ikke stopper å blø så kan du jo kontakte legen din. Med meg så varte det bare noen timer åsså ga det seg. Lykke til )
gutt09&spire11 Skrevet 3. november 2008 #5 Skrevet 3. november 2008 Blødde i 9 uke. Fikk beskjed på ul at det bare var festeblødninger. Men er ikke vits å gå og bekjymre seg. Ta en tlf du:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå