Gå til innhold

Herregud , hu britt karin på robinson...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun fikk lov til å ringe i 5 minutter og snakker med ungen sin i TO minutter????????????!!!! Er det mulig???

Så ringer hu kjæresten hu fikk på robinsonøya som er stemt ut i stedet for å prate lenger med barnet sitt???!!!

Bare jeg som reagerer på dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nja,hehe jeg hadde nok brukt alle minuttene på min datter.

Men,folk er forskjellige :)

Skrevet

MÅ legge til,at jeg syns ikke det ser ut til at han ikke er så suuuuuper intr i ho hehe.

Skrevet

Jeg forstår ikke hvorfor det må kritiseres. Som splatten sier, vi mennesker er forskjellige.

Skrevet

Sært...men hun er kanskje ikke den skarpeste flintsteinen i kurven heller, på noen områder...

Skrevet

ungen hadde jo andre ting å gjøre å ville nok ikke snakke så mye med mora. Vil tro han er ganske liten å ikke tenkte så særlig over det.

Skrevet

Nå vet ikke jeg hvor gammel sønnen hennes er, men det er i alle fall UMULIG å få datteren min til å snakke i telefonen i fem minutter!

Skrevet

Enig med deg, jeg mener å ha huske at han har sagt at hun har lagt veldig mye mer i det forholdet enn hva han har gjort.....

Skrevet

Lenge siden du var forelsket eller??? Har du glemt hvordan det var???

Skrevet

Ja, der kan en se hvor lurt det var, siden han var på den øya.

Mennesker som er på tv for å kun å være på tv, er vel faktisk de som kan kritiseres. Hvem kan med hånden på hjertet si at de ser på reality uten å kritisere noen av de som deltar?

Skrevet

Okay,det har ikke jeg hørt,

Så bare blikket hans når han kom der nå,hehe han så så uintr. ut :)

Bruker ikke engasjere meg i sånt,hehe men syns det så veeeldig tilgjort ut fra hans side :)

Skrevet

Jeg hadde ikke fått min sønn til å snakke sammenhengende i 5 minutter... Ser ikke for meg at sønnen hennes var veldig gammel heller, uten at jeg vet mer om det,...

Skrevet

De menneskene som er på den øya lever i en boble som ikke mange kan sette seg inn i..

Skrevet

ikke så rart han ser uinterresert ut da, han har jo akkurat pult hun som nettopp ble sendt hjem fra laget som Elden var på. hehehehehehe! Og nå er han sammen med x'n sin igjen. ;p

forøvrig så tror jeg at om jeg hadde ringt hjem til lille ville feks fanten spurt lille om hun ville snakke med mamma på telefonen også hadde hun bare svart nej! hehehe. hun er ikke så glad i å snakke på telefonen nemlig. da hadde jeg nok blitt stemplet som tidenes verste mamma her på dib.

Skrevet

Hehehehehe sånn er Adine også:-D Helt umulig å få henne til å snakke i tlf i fem minutter, det hadde i så fall vært sensasjon:-D

Skrevet

AHA....

Men,dumt spm.Hehe er ikke hun litt små gift??????

Skrevet

synest hele kjærringa er tragisk jeg ......... de som jeg liker der på øya er Tommen, Tommen og Tommen og litt George .... ingen av jentene ... spyyyyyyyyyyyyyyyyy

Skrevet

Jeg reagerte på at han hadde åpne øyner og kikket bort mens de kysset. Syns han er en drittsekk som gav falske forhåpninger. Han kalte jo henne jenta si.

Skrevet

Hehe, akkurat det med at hun valgte å både ringe sønnen sin og han som hun var forelsket i, reagerte jeg vel ikke særlig over, forstår vel det egentlig.

Men han ser ikke videre interessert ut i henne på de innslagene nei, enig i det. :) Leste forøvrig i se og hør eller et eller annet sladreblad (eller kan dert ha vært god kveld Norge..??) at han hadde takket for seg da innspillinga var ferdig og de var i hjemlige omgivelser. Hun hadde introdusert han for sønnen sin osv og lagt mye i det, men han hadde slått opp. Fin fyr. :)

Skrevet

Tja ,hadde hun hatt antennene litt aktivert hadde hun droppa å introdusert han for sønnen sin så tidlig..Hadde ikke fallt meg inn å gjort det så tidlig i et"forhold"

MEN når det er sagt ser jo vi bare det som skjer på skjermen..Dette kan jo ha blitt noe klippet og manipulert for å holde folk interessert i programmet.Gudene skal vite at det er mange intriger der som ikke deltagerne selv er klar over før de returnerer hjem og selv ser programmet..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...