Mammaen til 2007jenta Skrevet 2. november 2008 #1 Skrevet 2. november 2008 Var inne å tittet på bloggen din nå, herlighet for noen nydelige gutter! Så like tror jeg aldri at jeg har sett et søskenpar før, så jo ut som tvillinger til tross for 4 årsforskjell!! Nydelig, nydelig gutter- vær stolt:
*Andreapus* Skrevet 2. november 2008 #2 Skrevet 2. november 2008 Ja.. Nydelige gutter.. Må si jeg er glad du åpnet bloggen igjen for alle.. Liker og lese bloggen din selv om jeg ikke kjenner deg.
Ksenia & Anjem Skrevet 2. november 2008 #3 Skrevet 2. november 2008 Å tusen takk, det var hyggelig sagt ) Nå ble jeg glad )
Mammaen til 2007jenta Skrevet 2. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 2. november 2008 Klart vi må få si at de er nydelige, det er de jo;O Må også, som hun over si, at det er veldig kjekt å gå innom å lese i bloggen din!
Ksenia & Anjem Skrevet 2. november 2008 #5 Skrevet 2. november 2008 Joda vi syns jo selvsagt det..Hyggelig at andre ser det også.. hehe Koselig med litt kommentarer i bloggen også, hihi ingen som vil skrive noe og da tenker jeg jo at ingen bryr seg hehe
Mammaen til 2007jenta Skrevet 2. november 2008 Forfatter #6 Skrevet 2. november 2008 apropos bloggen, sp prøvde jeg å kommentere for en stund tilbake, men siden jeg ikke hadde blog/google konto, så gikk det ikke.
Ksenia & Anjem Skrevet 2. november 2008 #7 Skrevet 2. november 2008 ååja så teit..kanskje det er svaret hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå