Anonym bruker Skrevet 2. november 2008 #1 Skrevet 2. november 2008 Når jeg pusset tenna til datteren min i dag så jeg at hun har masse blemmer/vorter/kuler langt bak på tungen!! Er det noen som vet hva dette kan være? Blir redd, men det trenger vel ikke være noe farlig? Jeg skal ta kontakt med lege, men får jo ikke gjort det nå, så da tenkte jeg at jeg kunne høre med dere her inne om dere vet hva det kan være.. Håper på svar!!
Anonym bruker Skrevet 2. november 2008 #2 Skrevet 2. november 2008 er hun forkjølet eller har hun influensa? om så er tilfelle kan det være derfor... har hun ikke det, ville jeg ringt legen i morgen ja :/
Anonym bruker Skrevet 2. november 2008 #3 Skrevet 2. november 2008 Hun har vært litt forkjølet, men ikke veldig.. HI
Anonym bruker Skrevet 2. november 2008 #4 Skrevet 2. november 2008 Det kan være sopp - det hadde jenta mi - ånden luktet veldig "surt". Hvitt belegg som man skraper vekk - rødt under. Ufarlig men ubehagelig. Fikk legemiddel som tok det vekk
Anonym bruker Skrevet 2. november 2008 #5 Skrevet 2. november 2008 det var et virus som var smittsomt i barnehagen der jeg jobber for litt siden, der de fikk blemmer på tungen.Det var smittsomt men ikke farlig. Ikke sikker det er dette!
Anonym bruker Skrevet 2. november 2008 #6 Skrevet 2. november 2008 Jeg har det og er litt forkjølet. Halsen klør. Og jeg er tett. Men ikke hoste eller snørr.
Anonym bruker Skrevet 2. november 2008 #7 Skrevet 2. november 2008 Jeg tror det viruset anonym over her mener er hånd- for- og munnsykdom. Ikke farlig, og bare barn under 10 år får det (veldig smittsomt). Datteren min hadde det i sommer. Legen trodde først det var luftveisinfeksjon, men da vi kom tilbake en snau uke senere, pga. utslett (lignet på vannkopper/ brennkopper) så skjønte han hva det var. Du kan jo gå inn på lommelegen å lese om det. Håper dere finner ut av det!
Gjest Skrevet 2. november 2008 #8 Skrevet 2. november 2008 Stemmer ikke at det bare er de under 10 som får det. Vi fikk det både unger og voksne, og det er forjævlig vondt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå