Gå til innhold

Konstant sultfølelse - lei

Anbefalte innlegg

Skrevet

er 20 uker på vei, var på ultralyd for et par dager siden og der såg alt bra ut. men jeg sliter med maten. Er konstant sulten, gjør vondt i magen til tider så sulten jeg er. spiser litt og det blir litt bedre i et kvarter så er jeg like sulten. prøver å spise og presse i meg noe men da brekker jeg meg. Aner ikke hva jeg skal gjøre, magen sier mat mat mat mens hjernen sier stopp. jeg vil spise jeg vil ikke gå rundt sulten men jeg brekker meg bare når jeg prøver å spise. Dette er utrolig plagsomt og har begynt å gå ut over humøret. Andre som har det slik?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann! Jeg er i uke 21 og hadde den samme følelsen for bare et par uker siden.Var sulten men kastet opp og brakk meg når jeg spiste. Min redning ble banan , mango og appelsin. Det er godt, gir næreing og en metthetsfølelse. Samtidig som det "glir lett ned" i halsen.. Lykke til!

Skrevet

Hei!

Jeg sliter ikke med at jeg er sulten, men sliter med å få maten ned slik som deg! Brekker meg mye og er mye kvalm. Jeg er 20+3 på vei nå :)

Problemet mitt er at jeg MÅ spise.. Jeg er diabetiker. Og 4 av 5 måltider består av yoghurt!!!! Får ikke i meg brødmat :( Det bare vokser i munnen! Humøret er ikke det aller beste heller siden jeg er så mye kvalm!

Skrevet

nesten litt godt å høre at jeg ikke er den eneste som har det slik ( unnskyld). det er bare så utrolig frusterende med den maten. er så redd for å få i meg for lite mat. men jeg tror egentlig jeg spiser nok så den lille klarer seg., er meg det går utover, virker som om det er han som tar alt næringen med ein gong den er nede i magen. Er vondt å gå slik sulten. å våkne på nettene mens magen skriker etter mat, opp å spise litt så jeg får såve litt igjen.

Er virkelig slitsomt. Håper det går bedre med oss alle om ikke så lenge.

Skrevet

Samboeren min kaller meg bare go`morgen for tiden ;) For jeg spiser kun vanilje go`morgen yoghurten ;) Men muslien spiser jeg ikke.... Må flire litt også..... Hadde trodd at jeg skulle bli lei av den ensidige kosten til nå, men som sagt... Yoghurten sklir lett ned ;)

Håper sultfølelsen din gir seg snart kvinne22

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...