røre-røre og lille umulius Skrevet 2. november 2008 #1 Skrevet 2. november 2008 ..eller ønsker dere å ha? Jeg skal til frisøren og aner ikke hva jeg skal skal gjøre med håret. Det er veldig slitt og nå må en del bort. Har langt hår nå.
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 2. november 2008 #2 Skrevet 2. november 2008 jeg har noe ala bob.. men ikke bob(liker ikke ordet).. blei skikkelig bra og super fornøyd..har svart hår
Ørna m/2 ørnebarn pp1 Skrevet 2. november 2008 #3 Skrevet 2. november 2008 jeg har langt mørkt hår med en liten lugg som ligger litt til siden, gradert i sidene og lengre bak enn fremme... slitt nå, men var veldig fornøyd sist jeg var til frisøren:)
camosilla Skrevet 2. november 2008 #4 Skrevet 2. november 2008 Har hatt kort hår, men nå har jeg "sparesveis". Vil ha litt mere lengde på det nå, men skal ikke ha veldig langt. Da ville jeg klippt bort allt som var slitt ihvertfall. Frisøren din har sikkert noen gode ideer om hva du bør gjøre. De ser jo hva du kler også. Hvis du vil ha kortere og ikke "tør", kan du jo klippe det i flere omganger så det ikke blir så brå overgang.
Gjest Skrevet 2. november 2008 #5 Skrevet 2. november 2008 Har mellomblondt (fargret)ned til skuldrene med bob bak.
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 2. november 2008 #6 Skrevet 2. november 2008 du må farge det svart:D:D
plastblomst♀♂♂ Skrevet 2. november 2008 #7 Skrevet 2. november 2008 har hår til litt lenger ned enn skuldrene. Vil egentlig ha det litt lenger. Skal til frisøren snart og gjøre noe foran, ikke ordentlig lugg, men et eller annet. Er så lei av frisyren. Har mørkebrunt hår.
røre-røre og lille umulius Skrevet 2. november 2008 Forfatter #8 Skrevet 2. november 2008 Ha,ha...tror jeg holder meg til blond:)
*Rutletutt* Skrevet 2. november 2008 #9 Skrevet 2. november 2008 Har langt lyst hår med fall. Er endel oppklippet. Har ikke vært til frisøren siden juli...*kremt* men har time om et par uker...skal ikke gjøre de store forandrigene, bare klippe tupper og stripe litt. Liker å ha langt hår - er liksom meg. Har prøvd meg på kortere frisyrer tidligere, men det har ikke vært helt "meg" selv om det så helt ok ut. Jeg liker også å ha litt fargespill i håret, men lyse og noen mørke striper om en annen;o)
........... Skrevet 2. november 2008 #10 Skrevet 2. november 2008 Har ufrivillig kort hår,veldig kort....etter galskaps farging og bleking og att og fram...ugh,at jeg aldri lærer,jo NÅ har jeg lært Finnes det noe som funker for at hår skal vokse fortere??
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 2. november 2008 #11 Skrevet 2. november 2008 her kan du se hvordan frisyre jeg har.. www.tinkerbelle.blogg.no 40-50-talls inspirer.
Shabby Cheap Chic Skrevet 2. november 2008 #12 Skrevet 2. november 2008 www.janey84.blogspot.com Her er jeg i alle fall.. haha... Har pannelugg som kan legges til siden eller ha rett ned eler hva man ønsker... er ikke de beste bildene da men...
Gjest Skrevet 2. november 2008 #13 Skrevet 2. november 2008 Løvemanke!! hehehe....MÅ til frisøren snart altså! Jævla møkkahår! Greit med fall i håret altså, men det kunne godt ligget slik jeg vil! klage-klage.....;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå