Gå til innhold

Tips til dere som prøver :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle prøvere!

Jeg var inntil nylig en av dere men på fjerde forsøk gikk det!!

Så jeg vil bare dele det jeg erfarte :)

OG det er veldig enkelt...få orgasme! Enten samtidig eller etter han får det.

Jeg får sjelden orgasme med typen...ikke fordi han ikke er god..hehe..men fordi jeg bare ikke får det. Jeg har min egen lille teknikk og sånn jeg skjønner det så har de fleste jenter lettere for å få orgasme når de er alene.

Så når vi er ferdige med runden så gir jeg meg selv en fantstsk trippeorgasme...og bang så satt den :)

Han trenger ikke engang vær i rommet hvis man er flau for å onanere forrn typen...

Kan også legge til at jeg låg med pute under rompa i ca 10 min etterpå også..

Jeg er 100% overbevist om at dette avgjorde. I tillegg så hadde vi sex 3 dager før positiv eggløsningstest fra clearblur, 1 dag før positiv eggløsningstest, den dagen eggløsningstesten var positiv og dagen etter. Tydeligvis riktige tisdpunkt .

Tok også en skje slimløsende hostesaft dagen før eggløsningstesten va positiv (man skal ikke ta den dagen man får eggløsning eller etterpå...er ikke bra) men jeg tror ikke det spilte så mye rolle..

Håper noen får klaff etter dette tipset.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei.

Så bra at den satt for dere.

Nå er det jo slik at mange av oss får orgasmer allerede og de er ingen garanti for graviditet:)

Skrevet

Garantier finnes knapt nei...men jeg er sikker på at det hjalp ;)

Skrevet

Hei;)

Tusen takk for tips;)Jeg og har litt troen på det der.. det er prøvd ut i dag, så vi får se om det klaffer.. har vondt på høyre side, sånn typisk eggløsningssmerter og litt mer slim... tror dere det kan være EL? jeg pleier ikke å teste:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...