Gå til innhold

SOVER KUN I VOGN? GUUD!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

hei alle dere der :) jeg har fått mitt første barn september.

han er en kjempe flink gutt,men når det kommer til soving så nekter han å sove i sin seng,min seng . alle plassene . utenom natta da. når det er legge tid,da er han så trøtt at han bare sover uansett til slutt ,samme hvor. men jeg må jo bare trille å trille ut om dagene. noen andre som har det slik eller?? jeg kan liksom ikke bare legge han i sin seng etter et måltid foreksempel. slik at jeg kunne gjort ting rundt i huset . men jeg må jo bare ut å trille.. plager meg litt noen ganger. orker jo ikke hele tiden å bare trave ute.. er kansje ute fra klokken tolv om morgenen og er ikke hjemme før seint. syv åtte tiden.. hmm..

han har kolikk også da,men ikke en av de verste tror jeg. kan det ha noe med det å gjøre ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det trur eg nok ja. Men, sjå det posititve med det. Du får deg mykje trim.

Men, kvifor ute så lenge om gangen da?

 

Barnet trenger jo mat innimellom all sovninga.

 

Har du hatt behandling for kolikken hans?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg igjen. Sønnen vår på nå 5 år var en våken gutt på dagen. Han ville ikke sove på dagen og når han sov var det kun 30 minutter av gangen. Jeg var så frustrert og lei til slutt. Var jeg ute å trilla, kunne han sove, men vokna med en gang jeg stoppa. Til slutt måtte jeg innse og akseptere at han sover bare to halvtimer om dagen. Da ble ting litt lettere. Etter han ble 5 mnd stabiliserte det seg litt og han sov lengre perioder. Noe jeg ble litt irritret for, for da var ikke jeg klar for lange soveperioder, men jeg kunne ikke annet enn å tilpasse meg, igjen! Jeg ble også mer kjent med hans rutiner og så tydeligere tegn til at han var trøtt. Det tar litt tid å bli kjent med de små! Gutten vår hadde ikke kolikk, så det er ikke sikkert det har noe med det å gjøre. Kanskje helsesøster har noen gode svar/råd?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min prinsesse sov kun i vogn på dagtid, jeg har tråkka rundt milevis med den vogna så hu kunne sove. Hun hadde veldig kolikk smerter, til slutt prøvde vi akupunktur som jeg anbefaler veldig, da ble kolikken bedre, men måtte stadig ut på trille tur fordet da, jeg ble veldig tynn, dem 20 kg som jeg la på meg i svangerskapet føyk av meg, plutselig ble jeg sykelig tynn, var en slitsom tid det der...håper på en som ikke har kolikk nå og som ikke MÅ sovne av trilling i timesvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du prøvd å legge han ute i vogna uten å trille?

Har du vært hos kiropraktor el manuel terapaut og sjekket for KISS?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...