Gå til innhold

Hei jenter :) ville bare si at det ER mulig å...

Anbefalte innlegg

Skrevet

være gravid UTEN symptomer :)

Etter mine 2 år her inne på bim trodde jeg at når jeg først ENDELIG ble gravid så kom jeg til å få MASSE symptomer :) Men nei da :) Er ca 4+4 idag og merker fint lite. Litt ømme pupper, men det har jeg jo pleid å ha fra el til ikm likevel :)

Så det er faktisk håp selv om dere ikke har symptomer :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så kjekt da! Gratulerer!!!! Jeg hadde heller ikke symptomer første gang jeg var gravid. Nå prøver jeg igjen, og selv om jeg ikke hadde symptomer første gang leter jeg etter symptomer nå hver måned..

Skrevet

Jeg fikk ikke symptomer før i 5-6 uke sist graviditet:)

Skrevet

eller foresten.. kun kaldsvetting om natta da;)

Skrevet

Gratulerer med graviditet! :D

Skrevet

Skriver under på den. Helt symptomfri var jeg vel ikke, men første ukene merket jeg vel ikke så mye akkurat.

Den laaaange symptomlista som verserer her inne kan man ta med en klype salt etter min mening. Man får hvertfall ikke hele lista før IKM. Jeg har vel hatt et par-tre av de symptomene, manglende mens, ømme bryst og kvalme(bittelitt)

Skrevet

Jeg var også uten symptomer med førstemann. Hun var ikke helt planlagt :) Jeg gikk på p-piller, hoppet over mensen. Fant først ut i 11 uke at jeg var gravid. Nå ønsker jeg meg en til. Er i 2 pp.

Skrevet

Gratulerer så mye og lykke til inn på bim! :-)

Kos deg masse, det er en herlig tid å gå gravid :-)

Skrevet

Så kjekt å vite! :D Jeg kjenner masse rart, men tørr ikke tro på det fordi det kommer og går hele tiden, og jeg vet ikke om det er bare noe jeg innbiller meg eller ikke. Så jeg venter til jeg får en poitiv test med å tro helt på det! :D

Gratulerer så mase hvertfall! Og masse lykke til videre! La spira gro! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...