Storegull+Lillegull <3 Skrevet 2. november 2008 #1 Skrevet 2. november 2008 Jeg har de siste dagene lagt med feber, og idag har jeg skikkelig vondt når jeg tisser og må ofte på do uten at det kommer mer enn en dråpe og gjør forferdelig vondt. Så jeg mistenker en liten UI. Men burde jeg ringe føden å få sjekket det nå med en gang eller vente til legen åpner i morgen?
Gjest elissa2 Skrevet 2. november 2008 #2 Skrevet 2. november 2008 jeg hadde villa ringt legevakta eller føden nå jeg, å få det sjekka opp...... for det første fordi du neppe får sove særlig godt i natt,når du har det vondt, og fordi det ikke er bra å gå med ui når du er gravid............
Storegull+Lillegull <3 Skrevet 2. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. november 2008 Takk for svar Da tar jeg kontakt med føden for å høre hva de syns
Krysta-2nydeligesmå Skrevet 2. november 2008 #4 Skrevet 2. november 2008 Ville nok tatt meg en tur på legevakten for en sjekk mtp UVI som har utviklet seg til nyrebekkenbetennelse. Ikke nødvendig å ringe føden, men ville ikke ventet til fastlege i morgen. Dette er en av legevaktens oppgaver (har selv jobbet på legevakt), så jeg ville nok dratt dit for en legesjekk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå