Musemor med tre søte små Skrevet 2. november 2008 #1 Skrevet 2. november 2008 Hei Om to uker har en venninne funnet ut at vi skal ha barnevakt og komme oss ut, og siden vi akkurat har flyttet til Skedsmo fant vi ut at vi skal sjekke ut Lillestrøm. Vi tenkte å gå på kino, spise og ta en øl etterpå. Noen som har et forslag til et godt spisested og en koselig pub uten alt for høy musikk?
Minnie Mom Skrevet 2. november 2008 #2 Skrevet 2. november 2008 Nå er det jo ikke såå mange puber i Lillestrøm da.. ;o) Men Klimt og Jechyll & Hyde (usikker på skrivemåten) er vel ok. Og så er det en koselig cafe på Torvet, borte ved Jernia og der, har kun spist der på dagtid da, men det var godt det.. ) Ellers er det Peppes og Big Horn også.
Musemor med tre søte små Skrevet 2. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. november 2008 Hmmm. Tenkte annet enn Peppes og Big Horn, men ellers takk ;-)
Minnie Mom Skrevet 2. november 2008 #4 Skrevet 2. november 2008 Både Klimt og J&H (tror jeg, har ikke vært der) har mat da, glemte kanskje å skrive det.. )
Minnie Mom Skrevet 2. november 2008 #5 Skrevet 2. november 2008 http://www.utelivssiden.no/utested/?nr=4
Mersa og gutta <3 Skrevet 2. november 2008 #6 Skrevet 2. november 2008 Har ikke vært ute i Lillestrøm på år og dag, men så koselig ut på hjørnet av Lillestrøm torv...Var det "Pikene på hjørnet" de het mon tro? Hørt venninner skryter av maten der iallefall...
mamman til to gutter Skrevet 2. november 2008 #7 Skrevet 2. november 2008 Enig i at Jekyll&Hyde er bra, både til å spise og til en rolig øl. Tror ikke det er så veldig mange andre steder å ta en øl uten alt for høy musikk i helgene, evt Køh, men der syns jeg det blir dårligere og dårligere... Ellers er det veldig mange steder det er bra å spise i Lillestrøm. Fratelli i storgata er en av mine favoritter. Og så har du jo Fryd på torget, der har de en grei meny... Eller den indiske i Lillestrøm syd ved siden av big horn (husker ikke hva den heter)...
Ulme Skrevet 2. november 2008 #8 Skrevet 2. november 2008 Gå på Fratelli, de har nydelig mat til helt grei pris. Store porsjoner også :-) Den er italiensk, men har vanlige kjøtt og fiskeretter også. Anbefaler deg å spise hjort der...helt fantastisk mat. God fornøyelse!!
mamman til to gutter Skrevet 2. november 2008 #9 Skrevet 2. november 2008 Pikene på torget... Jeg er ikke veldig imponert der, men jeg kan jo ha vært uheldig. Pikene på hjørnet ligger ved togstasjonen i lillestrøm syd og den liker jeg godt på dagtid, men litt kjedelig mat til middag der syns jeg.
Prinsessemamma x 2 Skrevet 2. november 2008 #10 Skrevet 2. november 2008 Signerer Freak-me! Fratelli er bra! Men dere burde reservere bord på forhånd, det er en populær restaurant.
Gjest Skrevet 2. november 2008 #11 Skrevet 2. november 2008 Fratelli - italiensk NYDELIG mat chi - kinesisk agra og mirchi - indisk klimt eller jekyll for pils, hold dere LANGT unna martins
Mersa og gutta <3 Skrevet 2. november 2008 #12 Skrevet 2. november 2008 Kanskje jeg blander de to da! Så iallefall koselig ut, ganske sikker på at det var Pikene på hjørnet venninnene mine snakket om.... :-)
Bare jeg er meg :o) Skrevet 2. november 2008 #13 Skrevet 2. november 2008 Har jo også stilla bar på fagerborg hotell. Jeg ville ikke gått på Klimt eller martins om dere skal ønsker en rolig kveld med mulighet for å kunne prate. Eller jekyll&hyde er også helt greit... chi....mmmm,beste maten i by`n,hehe. Ikke så dyrt heller. Kos dere
Minnie Mom Skrevet 2. november 2008 #14 Skrevet 2. november 2008 Fryd er forresten den jeg mente på Torvet. Synes maten der har vært ok, vært der 2-3 ganger.
Kosel Skrevet 2. november 2008 #15 Skrevet 2. november 2008 Jeckyll & Hyde er jo greit nok.. Men jeg anbefaler på det sterkeste å velge Chi - ligger ved handelsbanken like ved kinoen - FANTASTISK mat. Jeg har også en forkjærlighet for MIRCHI - her bør dere også bestille bord - ofte fult en lørdagskveld!
Musemor med tre søte små Skrevet 2. november 2008 Forfatter #16 Skrevet 2. november 2008 Tusen takk, jenter. Tror nok det blir Jeckyll & Hyde for øl. Restaurant har jeg ikke helt bestemt meg for enda, men har er det mange gode forslag ;-)
Gjest Skrevet 2. november 2008 #17 Skrevet 2. november 2008 Lillestrøm har i grunn ganske mange resturanter med GOD mat
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå