Stjerne37 Skrevet 2. november 2008 #1 Skrevet 2. november 2008 Begynner faktisk å bli forbanna.Hun er verdens flotteste dame,snill som dagen er lang og stiller opp bestandig. Forrige gang så sa jeg bare at vi ville selv bestemme når og åssen han skulle klippes.Hun så på hele kroppsspråket mitt at dette likte jeg ikke...trodde jeg. I dag da samboer hentet han så hadde du døtte meg gjort det igjen.Jeg eksploderte her hjemme,men det hjelper jo lite.Samboer sa at han hadde sagt ifra i dag at nå var det nok. Hadde dere sagt ifra selv også?,litt redd for at typen har sagt det litt mildt. Jaja vet det bare er hår og at det vokser ut igjen,men mener nå fortsatt at det er vi som bestemmer . Vil så absolutt ikke være uhøflig på svigers,som sagt hun er enestående.Bare hu la saksa være hehe:)
iLoVeMyLiTtLeCuTiEpIe Skrevet 2. november 2008 #2 Skrevet 2. november 2008 Jeg hadde jammen meg sagt klart i fra hva jeg syntes om det... Hun kan jo ikke bare drive å klippe ungen deres uten at hun har spurt dere om det er greit ! Det får da være grenser...uansett hvor snill, grei og flott hun er... Litt respekt må man jo ha !.....MAKAN !!
Odine! Skrevet 2. november 2008 #3 Skrevet 2. november 2008 "Jeg synes du er verdens beste svigermor. Jeg vet at du bare vil hjelpe til når du klipper junior, men vi vil ordne håret hans selv."
prekæs Skrevet 2. november 2008 #4 Skrevet 2. november 2008 Skjenk henne full og tilby henne å klippe tuppene hennes. (ta gjerne ett glass eller fem selv først) Dette kan bli moro;)
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 2. november 2008 #5 Skrevet 2. november 2008 .. eller inviter svigerfar hjem og barber av han alt håret om han allerede ikke er skallet, om han er så kjøp en tupe til han og lim den godt fast. jeg hadde blitt pisse forbannet!!
Anne-B. Skrevet 2. november 2008 #7 Skrevet 2. november 2008 Samboeren din skal ikke si at det er nok, han skal si fra om at dette ikke skal skje igjen. Ferdig med det. Fint om hun mener det godt, men dere bestemmer.
Lita tulle & stor gutt <3 Skrevet 2. november 2008 #8 Skrevet 2. november 2008 Har a klipt han igjen???? Hva f??? Dette hadde jeg sagt klart og tydelig ifra om!!!!! Selv hadde jeg blitt rasende om enten mamma eller svigermor hadde klippet det nydelige håret på lillemann- greitt nok at det bare er hår og at det vokser ut igjen. Men det får da være måte på å tråkke over dine grenser. Hadde jeg vært deg, hadde jeg renska huset hennes for alt som kan brukes til å klippe/kutte hår med, til hun skjønner at dette er fyfy!! Jeeeesesss.....
Tøysetipp Skrevet 2. november 2008 #9 Skrevet 2. november 2008 Seriøst.. må jeg få be om absolutt stillhet.. jeg har en nyhet: 'Man' klipper ikke andres unger.
Stjerne37 Skrevet 2. november 2008 Forfatter #11 Skrevet 2. november 2008 Tja fin og fin,ble hvertfall hakkete og kort.Har ringt hun nå så ingen problem.Bare sa at vi var så takknemlige for at hun/ de passet han i natt,men at vi gjerne ville stå for klippingen selv.Hun hadde overhørt at vi snart skulle klippe han så derfor hadde hun ment det som hjelp hehe. Jaja sånn kan det gå,lovet å aldri gjøre det igjen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå