Gjest Skrevet 2. november 2008 #1 Skrevet 2. november 2008 Imre i isfolket? Helt fullstendig på siden av alt mulig jeg vet. Men var noen i en annen tråd som fikk assosiasjoner til Isfolket når de leste dette navnet, og jeg kan ikke huske noen Imre i den serien (og ja, har lest serien to-tre ganger, så er litt fortapt:p) Noen som vet?
Gjest Skrevet 2. november 2008 #2 Skrevet 2. november 2008 så vidt jeg husker var Marco, Imre og Gand samme person? he he.. Men Imre er et flott navn synes jeg!
froeken Skrevet 2. november 2008 #3 Skrevet 2. november 2008 Synes jeg også, det heter nemlig sønnen min på 2,5 år Han har album fra småbarnsalderen her inne Men husker ikke navnet fra Isfolket, enda jeg har lest alle bøkene...
Svartengel, 3 år og spira satt Skrevet 2. november 2008 #4 Skrevet 2. november 2008 Både Imre og Gand er samme person som Marco. Han skifta hårfarge og litt ansiktstrekk for at det ikke skulle bli tydelig at han ikke blir gammel. Så han kaller de sønnene sine
Kissy 3barnsmor:)) Skrevet 2. november 2008 #5 Skrevet 2. november 2008 Han var med ganske langt ute i serien tror jeg... Ååååå, nå fikk jeg lyst til å lese serien igjen!!!!!
Gjest Skrevet 2. november 2008 #6 Skrevet 2. november 2008 Jeg og... Tror kanskje det kan være bra vente på fødsel-lektyre:p
Linn,Skrållan&LilleSøster Skrevet 2. november 2008 #7 Skrevet 2. november 2008 Å,syntes brått Imre var ett kjempe fint navn;)
Gjest Skrevet 2. november 2008 #8 Skrevet 2. november 2008 Helt enig. Venter en gutt i januar, så navnet kom på mulighetslista med en gang gitt:p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå