Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært sammen med kjærsten min i 8 år og svigermor har vel aldrig vært overbegeistret over meg.

Hun snakker aldrig mye med meg og synes vel at jeg er litt for streng med sønnen hennes:)

Men etter at kjærsten min fortalte at jeg var gravid, da har ting plutselig blitt helt anerledes!

Jeg fikk bestemme hva vi skulle spise, vartet meg opp med kaker i sofaen, rett og slett bare kjempe hygglig sånn plutselig.

Samboeren sier at morra hans ringer hver dag og spørr om hvordan tingene går om jeg har fått lege time end osv.

Synes det er kjempe morsomt jeg.

Flere slike Svigermødre rundt omkring?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så moro... tydelig at hun gleder seg til å bli bestemor og det er jo alltid moro å bli vartet opp litt...

Nå har jeg et godt forhold til svigermor, men jeg merker at hun er veldig på vakt nå når jeg er gravid... hun har tilogmed skaffet seg eget baby utstyr til å ha hos seg slik at vi skal slippe å drasse med reiseseng osv.. tydlig at hun har planlagt å være "barnevakt" he he!

Nytt det så lenge det varer, og kanskje dette kan få deg og din svigermor til å få et bedre forhold dere imellom

Skrevet

Jeg er en kvise på min svigermors rumpe, men hun har også blitt overlykkelig når jeg har ventet barn. Det har ikke hjulpet på forholdet oss i mellom i særlig grad, men vi har i hvert fall noe felles både å snakke om og å være engasjerte i. For meg er det veldig viktig at ungene mine får alle muligheter til å bli glad i farmoren sin, og da blir den dårlige kjemien oss i mellom underordnet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...