Gjest Skrevet 2. november 2008 #1 Skrevet 2. november 2008 Har ikke gjort en brøkdel av det jeg burde gjort. Huset er helt bomba og trenger en vask, kleshaugen flyter både av rent og møkkete tøy. Badet er et kapittel for seg selv...... men formen er såååå elendig:( Eneste fornuftige jeg har gjort er å skifte på vår seng og vært masse sammen med syke mellomsnupp.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 2. november 2008 #2 Skrevet 2. november 2008 sånn en dag har vi hatt i dag også. lille våknet i natt klokken 03 med omgangssyke. hun har bajset hver halve time siden da, og kastet opp i munnen. desverre aner hun ikke hvordan man egentlig kaster opp, så hun svelger det ned igjen!! stakkars stakkars unge! hvordan lærer man en 4åring å kaste opp?! Så klokken 11 så sovnet hun og da sov vi begge til klokken var 14.30. Siden da har vi sittet på sofane og spist salt kjeks, potetgull, is og annet som magen har ville hatt. Kjipe greier.
Leirha Skrevet 2. november 2008 #3 Skrevet 2. november 2008 Jeg har også hatt en slik dag...Helt ubrukelig, og ikke noe kjekkt heller I tillegg har jeg fått mensen igjen idag etter 1,5 år uten, så uff..SÅ nå har jeg så lyst på sjokolade at jeg skal ta mini med ut for å handle på esso
Gjest Skrevet 2. november 2008 #4 Skrevet 2. november 2008 Syke barn er jo ikke gøy, men min dårlige form er meget selvforskyldt og destod mere bortkastet. Selv om jeg sikkert synes det var verdt det i går hehehehe
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 2. november 2008 #5 Skrevet 2. november 2008 haha leader. det var garantert verdt det! ;p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå