3barnsmor? Skrevet 2. november 2008 #1 Skrevet 2. november 2008 Jeg tok en test i morges, fordi den andre jeg tok nokså sikkert var ugyldig. Så tok jeg den i morges, kom ikke noe plussstrek å glemte den helt bort. Måtte ta en titt igjen når jeg kom hjem nå, å nå ser jeg helt klart å tydelig en skyggestrek der. Det er et plusstegn, er det noen her som har hatt skyggestrek uten å være gravid(selv om man ser på testen senere enn man skal) jeg har aldri fått det før.....
froeken Skrevet 2. november 2008 #2 Skrevet 2. november 2008 Akkurat sånn som med meg det. Har tatt fem tester på tre dager. 4 av 5 har vært skygger og i dag 1 dag før IKM så var det en tydelig, men svak strek der hvor skyggene har vært på de andre testene. Det heter seg at man ikke skal lese av etter det har gårr 10 min, men jeg synes alle testene ser akkurat like ut nå som før det var gått 10 min Lykke til!
3barnsmor? Skrevet 2. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. november 2008 Ja, svaken er så strek at jeg nesten er usikker på om den ikke faktisk var der i sted også. Så svak var den. Men får vente litt til, slutten av uka. Ta en ny test da, om mensen ikke kommer innen den tid da. Men saken er at er jeg gravid så er jeg ganske langt på vei, så er rart det skal være en så svak strek da...eller kanskje ikke?
3barnsmor? Skrevet 2. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 2. november 2008 å nå tok jeg testen fra hverandre å da var streken mye tydeligere. Er jeg gravid så vil jeg tro jeg er sånn rundt 7-8 uker på vei, er det ikke rart at testen skal være svak da? Eller??
froeken Skrevet 2. november 2008 #5 Skrevet 2. november 2008 SKummelt å si, for jeg regner med det er en grunn til at man ikke skal lese av testene etter et gitt tidspunkt. HAr du ikke hatt mensen på så lenge og du ser en skyggestrek, så høres du som at du er gravid. Men ta enten en test til eller ta en tur til legen. Ikke stress ihvertfall for å finne ut om du er det eller ikke. Ta det med ro, er det liv der inne så må du ta vare på deg selv vettu
3barnsmor? Skrevet 2. november 2008 Forfatter #6 Skrevet 2. november 2008 saken er at jeg har hatt en svak mens, på 2 dager så var det stopp.....å etter mine beregninger da skulle jeg hatt mensen igjen nå..men den kommer ikke.
froeken Skrevet 2. november 2008 #7 Skrevet 2. november 2008 TA en tur til legen du, så slipper du lure på det Men høres lovende ut!
MammaTilSebastian Skrevet 2. november 2008 #8 Skrevet 2. november 2008 Testen ska ikke leses av senere enn 5 minutter eller hva det står på esken! Ta en tur til legen, eller ta en ny test om noen dager
trine->mai07 og juni09 Skrevet 2. november 2008 #9 Skrevet 2. november 2008 Jeg fikk skyggestrek 2 dager før IKM denne gangen. Testet på IKM og da lyste det gravid mot meg! La det gå ett par dager og test igjen.
3barnsmor? Skrevet 2. november 2008 Forfatter #10 Skrevet 2. november 2008 10 minutter står det jo på pakka. Men det er jo sånn at jg har jo tatt noen tester før også, men aldri noensinne fått dette resultate. Derfor ejg spør. Tok testen fra hverandre også å da var streken ennå mer tydelig...
AngelWichBaby Skrevet 2. november 2008 #11 Skrevet 2. november 2008 Har opplevd ak d samme .. jeg skal jammen gjøre som deg,ta testene fra hverandre! Ska ned på apoteket og kjøpe meg nye i morgen, skulle hatt mensen i dag,men den har ikke ankommet(heldigvis ..) Har hatt en helg m SVÆRT ømme pupper,og masse slags rare "presse"mensen smerter ..
3barnsmor? Skrevet 3. november 2008 Forfatter #12 Skrevet 3. november 2008 Jeg har også hatt tegn på at mensen kommer, men det har jeg hatt en stund da, det stikker i brystvortene og vekta øker uansett hva jeg spiser/ikke spiser, å jeg har utflod. Har man det når man er gravid eller før man skal ha mensen?
AngelWichBaby Skrevet 3. november 2008 #13 Skrevet 3. november 2008 Ja,jeg har oxå alle gravidites symptomene før mensen. Ømme ditt og ømme datt he he .. Jeg har ikke noe særlig med utflod,men det er nok pga forsjellig fra person til person. Jeg syns det er merkelig at en test kan bli positiv,etter den liksom skal være ugyldig,syns ikke du?? Men spurte det samme inne på babyverden.no og der er det mangen med samme opplevelsen,som faktisk er gravide!) Så jeg aner et lite håp .. Har du alltid harr regelmessig mens og sånt??
3barnsmor? Skrevet 3. november 2008 Forfatter #14 Skrevet 3. november 2008 Den kommer når den skal ja, har ikke hatt noe problem med den før. Men mulig den klussser nå da, jeg aner ikke.
AngelWichBaby Skrevet 3. november 2008 #15 Skrevet 3. november 2008 Vært gravid før?? Hadde jeg vært deg hadde jeg tatt meg en tur til gyn og tatt blodprøve,hvis du er utolmodig(slik som meg .. he he ) Jeg var på apoteke og kjøpte meg en digital cb i dag,skal ta den på i morgen tidlig.Er i skikkelig dårlig form,så jeg blir overaska om det viser seg at jeg ikke er gravid. Hvor lange sykluser har du hatt før??
3barnsmor? Skrevet 4. november 2008 Forfatter #16 Skrevet 4. november 2008 Jeg har hatt normale sykluser(28 dager er det vel) men testen jeg tok i viste negativt(enn så lenge da, hihiih) så kan nok regne meg som ikke gravid. Men vet jeg produserer lite hcg i begynnelsen så kommer ikke mensen innen utgangen av denne uken nå så tar jeg en ny test
AngelWichBaby Skrevet 4. november 2008 #17 Skrevet 4. november 2008 jeg oxå testa negativt i dag .. men jeg gir meg ikke,for jeg er oxå klar over at man produserer lite hcg i begynnelsen ..
3barnsmor? Skrevet 4. november 2008 Forfatter #18 Skrevet 4. november 2008 Jupp, det pleier jo å være sånn at når mensen er forsinket så kommer den ihvertfall enten når testen er kjøpt eller testen er tatt...men ikke denne gangen. Jeg testa negativt 3 ganger før jeg ble positiv sist, men da hadde jeg mange flere sikkre tegn på at jeg var gravid(som jeg husker ihvertall, kanskje jeg var like usikker da som nå)
3barnsmor? Skrevet 4. november 2008 Forfatter #19 Skrevet 4. november 2008 Må si jeg skjønner lite, etter 4 timer kommer det faktisk en svak strek igjen. Men er jo som de sier at man ikke skal se på testen etter 10 min...men vanskelig ja. Jeg tok testen fra hverandre nå også, bare for å se om streken var der hele tiden. Det var den ikke. Men nå fikk jeg sett på den sånn at jeg visste sånn ca når den kom, å det tok litt under 4 timer, tok testen kvart over/ti på halv 7, å klokka 11 var den svake streken der. Men er nok ikke gravid, hadde jeg vært det så ville den nok kommet med en gang.
AngelWichBaby Skrevet 5. november 2008 #20 Skrevet 5. november 2008 Jeg tok oxå test i natt .. så skygge streken m en gang,men den kom klart frem etter 1 time,jeg undres på om det går ann????
*guttpåveg* Skrevet 6. november 2008 #21 Skrevet 6. november 2008 Prøv en CB-test med tekst: GRAVID eller IKKE GRAVID, det er mye enklere enn å måtte spekulere og vurdere streker... Har vært i samme situasjon noen ganger, men nå sverger jeg til CB med tekst, for da er det ikke tvil om resultatet:) Tvi tvi og Lykke til:)
3barnsmor? Skrevet 6. november 2008 Forfatter #22 Skrevet 6. november 2008 Digital viste feil på meg sist jeg var gravid, negativ mens jeg var gravid. Så den tar jeg ikke igjen. Har fortsatt ikke fått mensen. Angel, vil tro du er gravid jeg Skykkestrek med en gang er bra, å om den blir sterkere eller ei har ingen betydning sidne den kom med en gang
AngelWichBaby Skrevet 7. november 2008 #23 Skrevet 7. november 2008 Har forsatt ikke fått den jeg heller .. De ømme puppene mine er snart borte(kan faktisk sove på magen .. he he)Men bryst partiet ser faktisk ut som et verdens kart,der blod årene er elver og innsjøer .. Er rart med disse testene at de kan få skygge streker uansett om urinen tørker inn .. hvis jeg er gravid vil jeg være 4+5 i dag,og da bør vel testen være posetiv når jeg tar den i dag,eller når jeg står opp etter denne laaange nattevakta! Jeg går bare og venter på mensen,sånt jeg kan begynne på pergo kuren .. Æsj ..!!
3barnsmor? Skrevet 7. november 2008 Forfatter #24 Skrevet 7. november 2008 Testen trenger ikke å ble så veldig positiv når du er så kort på vei nei, husk det blir regnet 2 uker foran at du virkelig har blitt gravid. Jeg hadde svak strek med min gutt, å da var jeg 7-8 uker på vei. Jeg synst du høres veldig gravid ut, ville bestillt en time til legen for å bekrefte/avkrefte. For min del nå så jeg sikker på at jeg ikke er gravid, mensen bare surrer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå