** 2 prinsesser og en til** Skrevet 2. november 2008 #1 Skrevet 2. november 2008 Blir helt bekymra her.. kjenner ingen dytt eller bevegelser.. er 37+5 i dag. Er det vanlig at babyen roer seg noe enormt mye når det nærmer seg termin? Kan ikke huske at det var sånn forrige gang..
Heaven har født::) Skrevet 2. november 2008 #2 Skrevet 2. november 2008 Hvis du er bekymret så ring føden og prat med dem. Du får helt sikkert komme inn til sjekk:) Drikk kald sterk saft f.eks og legg deg ned, spis is eller noe for å se om h*n reagerer. Alt er sikkert i orden, men skjønner bekymringen din. Ring du, de er der for deg vet du:)
Gjest Skrevet 2. november 2008 #3 Skrevet 2. november 2008 ja ring føden så får du svar:) det er nok ikke noe å beskymre seg over...jeg går med nr 4 no og har opplevd dette med de 3 andre...det jeg brukte å gjøre da jeg ble beskymret va å legge meg forsiktig på mave på gulvet...da brukte de å våkne til;)
Popelko Skrevet 2. november 2008 #4 Skrevet 2. november 2008 ringte for akkurat det samme som deg på torsdag... hadde hatt regelmessige kynnere med 5 min mellom i 2 dager, og plutselig var de borte og babyen ble helt stille...så var på føden for ctg og ultralyd, og alt stod bra til er veldig lett å bli bekymra, så veldig bra at dem er der!
Sjøsprøyt76 Skrevet 2. november 2008 #5 Skrevet 2. november 2008 Ring føden! Betre å sjekka ei gong for mykje, enn ei gong for lite. Viss du ikkje er reist, drikk iskaldt vatn, et gjerne sjokolade eller noko anna søtt. Du kan òg prøva å dytta litt på babyen for å få respons. Håper alt er vel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå