Gå til innhold

Kjenner ikke babyen og kynnerne er borte...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir helt bekymra her.. kjenner ingen dytt eller bevegelser.. er 37+5 i dag.

Er det vanlig at babyen roer seg noe enormt mye når det nærmer seg termin? Kan ikke huske at det var sånn forrige gang..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du er bekymret så ring føden og prat med dem. Du får helt sikkert komme inn til sjekk:) Drikk kald sterk saft f.eks og legg deg ned, spis is eller noe for å se om h*n reagerer. Alt er sikkert i orden, men skjønner bekymringen din. Ring du, de er der for deg vet du:)

Skrevet

ja ring føden så får du svar:) det er nok ikke noe å beskymre seg over...jeg går med nr 4 no og har opplevd dette med de 3 andre...det jeg brukte å gjøre da jeg ble beskymret va å legge meg forsiktig på mave på gulvet...da brukte de å våkne til;)

Skrevet

ringte for akkurat det samme som deg på torsdag... hadde hatt regelmessige kynnere med 5 min mellom i 2 dager, og plutselig var de borte og babyen ble helt stille...så var på føden for ctg og ultralyd, og alt stod bra til :) er veldig lett å bli bekymra, så veldig bra at dem er der! :)

Skrevet

Ring føden! Betre å sjekka ei gong for mykje, enn ei gong for lite. Viss du ikkje er reist, drikk iskaldt vatn, et gjerne sjokolade eller noko anna søtt. Du kan òg prøva å dytta litt på babyen for å få respons. Håper alt er vel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...