Gå til innhold

Andre som gleder seg til gløgg? o:))

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gleder meg så til jul nå hehe, skal snart lage peppekaker, hus og deilige krumkaker, og marsipankuler med stebarna mine..

Har dem kun 3 helger til før jul, og da skal vi lage julepynt og bake og kose oss.. fant en gløgg flaske i skapet nå og fikk så lyst på.. hehe er jo litt tidlig men tror jaggu jeg må åpne den altså..

Men det er kanskje ikke noe særlig så sent på kvelden og jeg som sliter så med halsbrann hehe..

Andre som gleder seg til jul??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gleder meg kjempemasse jeg også, har gått å prata på gløgg siden sommerferien tror jeg :P hih...

Skrevet

JA! Holdt på å gå av hektene inne på Rema i går da jeg så gløggen. Men klarte å styre unna. Men når det blir advent... DA:) Gleder meg til juuuuul:)

Skrevet

gleder meg så sinnsykt til jul!! klarer nesten ikke vente. har begynt å kjøpe eventyr brus, fordi jeg er så fristet til å kjøpe julebrus. men siden jeg er imot at jula kommer i oktober er jeg også imot å kjøpe julebrus og annet juledigg... hehe.

gløgg liker jeg ikke, så det blir jeg ikke frsitet av. men julete derimot! fy søren! te med kanel, nellik osv osv.. nam! gleder meg til kalde desemberkvelder med fyr i peisen, levende lys, en kopp varm julete og sambo ved siden av i sofaen, mens lillegutt ligger i senga og sover.. :)

glede meg også til å spille og synge julesanger til knøttet. skal bli så kos! :D ah, jeg elsker jula!

Skrevet

Ja, gleder meg masse til jul og gløgg! Har hele familien min på andre siden av landet, så jeg har kjøpt alle presanger til dem allerede, de skal avleveres nå i helgen, siste tur "hjem" før babyen kommer! Gleder meg masse til å bake julekaker og ikke minst spise dem! Blir nok litt ekstra hjemmekjær når man går og venter på en liten søt baby å ha i hus...:)

Skrevet

Er ikke lenge til heller, jeg har vært sengeliggende i 10 uker jeg så godt å ha noe nå å glede seg til .o)) men skal jaggu klare å få bakt litt, må jo ha litt kake til jul :o))

Skrevet

Jeg liker ikke gløgg, men jeg gleder meg til å kunne fråtse i masse god julemat. Jeg blir så fort mett nå og klarer bare små porsjoner, og pga halsbrann om natten klarer jeg ikke å spise noe særlig etter middag. Heldigvis har jeg forlengst født innen julen kommer, og jeg skal virkelig nyte å ha plass i magesekken igjen. :-)

Skrevet

Jeg gleder meg til gløgg.

gløgg, pepperkaker og gode klementiner.

beste med desember syns jeg...

Skrevet

Jeg er nok en av de som ikke liker gløgg. MEN jeg elsker jula. Gleder meg så utrolig masse. Har kjøpt de fleste julegavene og bakt litt. Klarer ikke helt å styre unna julebrus gitt, det er så godt.

Skrevet

Jeg venter på den skikkelig røde julebrusen i butikken, tror den er fra rignes og er uten sukker, den er sååååå god.. ååå nå gleder jeg meg hehe må se en julefilm snart jeg altså.. hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...