babyblomsten Skrevet 2. november 2008 #1 Skrevet 2. november 2008 Hei!! Trenger tips til noen kjørlighets sanger, norsk og engelsk. Vi skal gifte oss, og vil spille en kjærlighets sang i kirken, men klarer ikke finne en passende.. Alle forslag mottas med stor TAKK !!! klæm
blebla Skrevet 2. november 2008 #2 Skrevet 2. november 2008 ja det er utrolig vanskelig, en kjempe fin er den der come what may fra moulin rouge.
Gjest Skrevet 2. november 2008 #3 Skrevet 2. november 2008 Katie Melua "Five million Bicycles" syns jeg er nydelig:-)
**Baby**number**two** Skrevet 2. november 2008 #4 Skrevet 2. november 2008 Var i ett bryllup for ett par år siden der en venninne av bruden sang en ballade versjon av sangen "Heaven". Da gråt jeg... synes den teksten er så fin, Baby, you're all that I want When you're lying here in my arms (my arms) I'm finding it hard to believe (believe) We're in heaven Oh, thinking about our younger years There was only you and me We were young and wild and free Now, nothing can take you away from me We've been down that road before But that's over now You keep me coming back for more Baby, you're all that I want When you're lying here in my arms I'm finding it hard to believe We're in heaven And love is all that I need And I found it there in your heart It isn't too hard to see We're in heaven (We're in heaven) Now, nothing can change What you mean to me (uh) There's a lot that I could say But just hold me now (hold me now) 'Cause our love will light the way Baby, you're all that I want When you're lying here in my arms I'm finding it hard to believe We're in heaven And love is all that I need And I found it there in your heart It isn't too hard to see We're in heaven (Heaven) Now our dreams are coming true Through the good times And the bad I'll be standing there by you (Were in heaven) And love is all that I need And I found it there in your heart It isn't too hard to see We're in heaven
Pappalille Skrevet 2. november 2008 #5 Skrevet 2. november 2008 "Nine million bicycles" mener du ;-) Det er mange nydelige norske viser også. Lillebjørn Nilsens "Crescendo i gågata" fine, fine sangen! Ett eksempel =)
babyblomsten Skrevet 2. november 2008 Forfatter #7 Skrevet 2. november 2008 Jaaaaa, at jeg ikke kom på den heaven selv, DEN skal vi ha !! Takker for de som er kommet inn, men ingen av de falt i smak... Men nå vil vi ha en norsk en..... Men den med Vamp å Rita Eriksen, Det er svart november.----- er den for trist????????????????
jinte1983 Skrevet 2. november 2008 #8 Skrevet 2. november 2008 Hellbillies med "den finaste eg veit".... DEN er nydelig, og passer perfekt i et bryllup
Minesmå:)+en til! Skrevet 2. november 2008 #9 Skrevet 2. november 2008 from this moment, shania twain
froeken Skrevet 2. november 2008 #10 Skrevet 2. november 2008 Hei, Verdens fineste sang som ikke er smekkings med klisjeer er "Nerven i min sang" av Jonas Fjeld. Jeg sang den til mannen min i bryllupet vårt og jeg gråter når jeg hører linjen "Og hver kveld er hun et løfte om en soloppgang" snuuuufs
LilleMy med nr3 Skrevet 2. november 2008 #11 Skrevet 2. november 2008 vi hadde "the luckiest" med ben fold fives. Tia Noir med Vamp er nydelig, men også¨blitt en "gjenganger" i mange bryllup nå. kusina til mannen min hadde "Amazed" som solo i kirken. var veldig fin den også. av andre norske har du "kjærlighetsvisa" med halfdan sivertsen. öpna din dörr med thomas ledin er jo også nydelig
babyblomsten Skrevet 2. november 2008 Forfatter #12 Skrevet 2. november 2008 Skulle gjerne funnet den sangen av Jonas Fjeld på nett en plass, så jeg kunne hørt på den litt, noen som vet hvor jeg finner den?????
frøet76 Skrevet 2. november 2008 #13 Skrevet 2. november 2008 "Du og eg" av Bjørn Eidsvåg. Fantastisk sang!
liljamin Skrevet 3. november 2008 #15 Skrevet 3. november 2008 christel alsos - come on . Den er bare helt nydelig!
babyblomsten Skrevet 3. november 2008 Forfatter #16 Skrevet 3. november 2008 takk for mange forslag..... Det blir Bryan Adams - Heaven- Og...... En norsk eller svensk.... kom med flere forslag... hører på alle!!!
babyblomsten Skrevet 3. november 2008 Forfatter #17 Skrevet 3. november 2008 Oi oi oi, den Åge sangen, så glad i dæ.. passer perfekt, bare det at jeg får grøssninger av stemmen til Åge.. Noen andre som har den sangen??????
alvilde Skrevet 3. november 2008 #18 Skrevet 3. november 2008 så gla i dæ med åge er nydelig, men jeg forbinner den med begravelse siden jeg hørte den der. da mannen døde spilte kona den. snuuuffs
barbara Skrevet 3. november 2008 #19 Skrevet 3. november 2008 Hmmm, veldig, veldig annerledes stil enn Heaven, men den fineste kjærlighetssangen på norsk eller svensk som jeg vet om er Monicas vals av Monica Zetterlund. Det er jazz, da, vet ikke om du liker det, men teksten er helt nydelig. Og den passer fantastisk godt i bryllup! (Litt mer i stil med heaven er jo alltids Det vackraste av Cecilia Vännersten, forresten? Ikke helt meg, men hva gjør vel det, smak og behag! Er jo ditt bryllup, ikke mitt:-D) Uansett, her kommer teksten på Monicas vals: Enkel, vacker, öm Är min valsmelodi En valsfantasi En sång i en dröm Sakta morgonljus Strömmar över vårt fönster Ritar ett mönster På alla hus Just den dag Den vackra dag jag lärde mig säga "vi" Kom den till världen min valsmelodi Enkel, vacker, öm Och den påminner mig Om hundratals dagar som jag varit med dig Både vinter och vår Och i höst och igår Våra dagar är bara för korta Plötsligen ringer min klocka Upp med dig klockan är åtta Väldig, vänlig, stark Kommer solen med dagen Den vackra staden badar i ljus Väldigt, vänligt, starkt Har du visat mig världen För mig så är den Vacker och ljus På oss två väntar miljoner dagar Och här är vi Och världen sjunger min valsmelodi Enkel, vacker, öm Valsen påminner mig om hundratals dagar som jag varit med dig Både vinter och vår Och i höst och i går Och alla dagar som kommer Nu är det sommar i tusen år
barbara Skrevet 3. november 2008 #20 Skrevet 3. november 2008 Når jeg tenker meg om var jeg forresten i et bryllup en gang der en solist sang Balladen om Fredrik Åkare och Cecilia Lind av Cornelis Vreeswijk. Det var helt nydelig.
gutt09&spire11 Skrevet 3. november 2008 #21 Skrevet 3. november 2008 Du har jo alltids dains me dæ av åge a. den e søt, men vet ikke helt om den er bryllup
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå