Gå til innhold

flere med ikm rundt 18 nov?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har dere en oppskrift dere følger? for oss er det ikke så my oppskrifter nei.. har mest hadd sex når vi har had lyst.. men håper nå likvel på klaff nå eller i julen. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:)

Ja, regner med ikm 17 Nov her. Kjenner litt EL murringer nå, så det stemmer nok:) Vi har ikke fulgt noen spesiell oppskrift egentlig... Spira satt forrige mnd, men den endte i SA, så jeg håper på full klaff igjen med en gang :)) Da hadde vi ihvertfall sex ca annenhver dag, men det kan jo ha vært helt tilfeldig og :D

Har du prøvd lenge eller?

Skrevet

sluttet på minipillene i juli,men mannen har vert bortreist veldig mye.. s åer vel nesten første pp han er hjemme ved el nå. har murringer og er litt sånn oppblåst,så el er nok på god vei! så trist med sa,får håpe den sitter denn pp for dere! hadde vert en fin julegave. :)

Skrevet

Jeg har ikm i de tider! :-) Fikk positiv el-test i går, håper spira sitter denne gangen! :-)

Skrevet

Å, så bra at han er hjemme til "riktig" tid denne gangen da:) Da er det bare å kjøre på...hehe.. Ja, det var veldig trist med SA, men satser på at jeg har oddsen på min side neste gang jeg blir gravid!!

Dette hadde jo vært en perfekt julegave, perfekt timing:o)

Skrevet

ja,hehe,er på tide!! satser p åat han er hjemme neste pp også om det ikke blir klaff nå! ja,superkjipt med sa.. jeg hadde en i mitt forrige forhold,og det ble ikke mere prøving etter det.. så er supert at der satser på ny!! :):):) ja,vi skal ha jul alene bare oss to,så hadde vert en kos hemmelighet å feire i julen. :)

Skrevet

Jeg har IKM den 19. eller 20., bruker å begynne å småblø litt den 19. hver måned uansett om det er 30 eller 31 dager i måneden :) Vi hadde sengekos fredags kveld og tidlig i mårrest (leste en plass at eggløsning som oftest skjer på ettermiddag og at man derfor bør ha sex om morgenen - vet ikke om det stemmer men prøver litt forskjellig)..Har tenkt å prøve annenhver dag, selv om jeg synes det er vanskelig å la det være hver dag, har så lyst at det skal funke!

Hvor gamle er dere og har dere barn fra før? Jeg er 26 og har ingen, skikkelig spennende dette :)

Skrevet

Jeg har ikm 17 nov.....hadde sex idag morges ;)

Tror jeg hadde EL slim igår, hadde og masse stikninger i underlivet igår, og litt idag.

Skrevet

Jeg har ikm 19. dette er vår 2. pp Har ingen barn fra før.så har ikke noen oppskrift på hvordan vi gjør det... forige gang hadde vi sex de 2 dagene el testen var positiv...

Venter positiv el test i morgen så tenkte kanskje at det var greit å kose litt da, og den dagen el testen ikke er positiv.... prøver annen hverdag denne gangen:)

Skrevet

vi har hadd sex lørdag,søndag,mandag,så onsdag og lørdag.. og så får vi se senere i kveld. er ikke noe press,men ren lyst,så da skje det fort når vi har lagt oss gitt. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...