Ronja65 Skrevet 2. november 2008 #1 Skrevet 2. november 2008 Dagen igår ble en fin dag. Sermonien i kirken var fin. Presten spilte selv piano og alt ble så enkelt som vi ønsket.:-) Etterpå så dro vi hjem til oss, der spiste vi god mat og drakk god drikke.... Enkelt og uformelt... som vi også ønsket. Det føles veldig riktig og fint at vi nå er gifte. Min forlover var min eldste datter... og hun var så flott så:-)) Men en snodig tanke for igjennom hode i det presten la sin hånd over våre og sa at vi var gift..... Obs!!!! tenk at det er så enkelt...det tar to år og skille seg:-)))))))) Ikke for at jeg har tenkt det... :-)))))... Måtte le lit når svigermor og svigerfar fra Danmark ringte og sa...Hei.. Det er svigermor:-)))) Bryllupsnatten ble dessverre ikke som vi tenkt, fordi lille godjenta hoppet i sengen og hoppet med bakhodet i et bord, så hun besvimte og ble stiv i blikket i noen sekunder. Skikkelig guffent... så det ble en tur til legevakten. Mormor hadde som tur ikke drukket så hun kunde være sjåfør. Legen fant inget galt. Men vi har hatt streng vekke regime i natt...Idag er hun go som gull... så nå er alt vel. Ja:-)) Det var dagen i går det:-)))))
Attpåklatten :-)™ Skrevet 2. november 2008 #2 Skrevet 2. november 2008 Gratulerer så mye med vel overstått:-) Koselig at dere fikk den dagen dere ønsket dere! Bryllupsnatten får dere ta igjen, nå er dere jo gift;-D Godt det gikk bra med godjenta deres!! Så koselig at det var eldstejenta som var forloveren din!
Gjest Skrevet 2. november 2008 #4 Skrevet 2. november 2008 Gratulerer så mye Ronja :-DDD Visste ikke at du skulle gifte deg ! Høres ut som dere hadde en flott dag (Ekkelt det med lillemor ..)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 2. november 2008 #5 Skrevet 2. november 2008 Grattis!!!! Det er fint å være gift:-) Men som du sier, sikkert mye enklere enn å skille seg;-) Bryllupsnatten hørtes jo skummel nok ut i seg selv, ikke gøy med vekking av småjenter på natten..... Godt at hun er god som gull. He he legevakten slapp vi unna på bryllupsnatten:-D
Reveenka Skrevet 2. november 2008 #6 Skrevet 2. november 2008 Gratulerer med bryllupet! Leit for veslejenta da, som måtte avslutte en sånn ifn dag med tur på legevakten, men bra at hun er fin igjen i dag c",)
Superlis Skrevet 2. november 2008 #7 Skrevet 2. november 2008 Gratulerer så masse:)!! Lei avsluttning på dagen,men ganske så typisk når en har barn:) Bra at hun er bra igjen nå!!
Karomamma Skrevet 2. november 2008 #8 Skrevet 2. november 2008 GRATULERER SÅ MASSE, RONJA!! Hadde ikke fått med meg at dere skulle gifte dere, så kjempekoselig!! Fint å ha en feiring med de alle nærmeste, akkurat passe høytidelig Stakkars den lille brudepiken da, håper det går bra med henne nå!!
Gjest Skrevet 3. november 2008 #9 Skrevet 3. november 2008 Gratulerer så mye :0) Lykke til videre i fremtiden :0) Godt det gikk bre med vesla, så skummelt da...
allerhelstNorge Skrevet 3. november 2008 #10 Skrevet 3. november 2008 Gratulerer så mye med ekteskapet. Så fint at dagen ble akkurat sånn som dere ville, bortsett fra uønsket spenning som avslutning. Heldigvis endte det også godt!!! Lykke til videre på ferden.
Gjest Skrevet 4. november 2008 #11 Skrevet 4. november 2008 Gratulerer så mye !!!! Ante ikke at du skulle gifte deg jeg =) Hørtes ut som en fin dag,med rolig feiring hjemme. Godt det gikk bra med prinsessa.Å hoppe i senga er ikke barebare nei. Men dere vil nå alltid huske bryllupsnatta da ;o) Lykke til videre som gift dame ;o) Klem
Velve Skrevet 4. november 2008 #12 Skrevet 4. november 2008 Gratulerer!- og velkommen i klubben! Egenlig er det veldig fint å være gift,- og så blir det itt morsomheter av det; Jeg kan foreksempel si at jeg ikkelengre er mor til fire lausunger.... -Og det der med brulupsnatta kan dere ta igjen. Det kunne ha blitt en laaaang bok hvis alle kom med sine litt utenomdetvanlige-brullupsnatthistorier! Det er nok mer vanlig med "skjærings" enn laaaange elsovsnetter............... Håper på en kveld på byen med deg og dere andre når huset er ferdig og overskuddet kommertilbake!
♥Snulder Skrevet 5. november 2008 #13 Skrevet 5. november 2008 GRATULERER SÅ MYE!!!! Stakkars veslejenta di da! Spesiell vri på bryllupsnatta...men den er uannsett oppskrytt;=)
Ronja65 Skrevet 6. november 2008 Forfatter #14 Skrevet 6. november 2008 Tusen takk skal dere ha alle sammen.:-))) Bryllupsnatta har vi utsatt litt....:-)))...Fordi nå er jeg på nattevakt:-)))) Ps. Lille gulljenta har det bare bra, hun leker og har det gøy, akkurat som vanlig:-)))
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 11. november 2008 #15 Skrevet 11. november 2008 Gratulerer så masse kjære deg! Og fy på lanken til meg som har fulgt så dårlig med!!! Håper du hadde en fin dag tross uhellet til lillemor! Måtte dere leve lykkelig og lenge i landet!
Gummelillan Skrevet 11. november 2008 #16 Skrevet 11. november 2008 Oj, GRATULERER!!!!!!!!! Denne så jeg ikke i går da jeg tittet så snarest innom. Høres ut som en flott dag, minus veslas hopp da. Men godt det hele endte bra. Kos deg og nyt hvetebrødsdagene ;-)))))))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå