Gå til innhold

Dustekroppen, spotter og er sur på den

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den spotter! På dag 9 og spotter dumme blodspor! ARG! lei av at den alltid skal blø...

Hoppe over denne ppen for å straffe kroppen? om den ikke får sex tror dere den tar poenget da? he he:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Æsj, så kjedelig vampyr... Ligger litt i navnet ditt da.."vampyr"..glad i blod.. :-P

Går nok over snart, og så kan du glede deg til el!! :) Jeg har hatt el-ømhet i fire dager nå..så vet ikke helt hva som foregår.. Men, vi kjører på, så får vi bare se om to uker om det ble noe resultat eller ei..

Skrevet

jada, om jeg i det hele tatt har el da.

Må holde på såååå lenge nå også i tilfelle syklusen blir 35 dager denne gangen også.

Skrevet

Trenger ikke ha så innmari mye sex da.. Spar opp litt sånn som vi.. Vi hadde på tirsdag og lørdag denne uka vi.. Og kjører på i dag siden det murrer så innmari i dag.. Jeg orker ikke mer sex fem dager på rad, slik som vi gjorde før..

Skrevet

Jeg tenker annenhver dag er planen her da. så vi evt treffer. annenhver dag helt til mensen kommer. for sikkerhets skyld. I tilfelle jeg er på 40 eller 45 dager nå eller noe sånt teit...

Skrevet

Ja, greit å være sikker på at man treffer... Hva har dere gjort i helgen da?

Skrevet

Bare en kjapp tur innom før jeg skal i middagsbesøk. Er dødsliten, men ferdig med det gamle lokalet nå!

Pfeew: Håper du tenkte på meg etter sex'en i går! :-D

Klem

Skrevet

Mannen min har hjemeeksamen så meg og Brage har forsøkt å ikke være i veien. he he:)

Traska i byen i går og prøvd kjoler som jeg selkvfølgelig ikke har råd til på studielånet mitt og gått tur i Horten med pappa i dag.

Dere da? gjort mye gøy siden sist?

Skrevet

Kos deg på middagsbesøk A :)

Hehe..var så trøtt da vi hoppet i høyet i går..så tenkte bare på å få disse svømmerne..og sove.. Gutta var her til halv to i natt.. :-S Jeg var rimelig trøtt etter å ha stått opp halv syv og vært på seminar hele dagen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...