meg & to små vampyrer Skrevet 2. november 2008 #1 Skrevet 2. november 2008 Den spotter! På dag 9 og spotter dumme blodspor! ARG! lei av at den alltid skal blø... Hoppe over denne ppen for å straffe kroppen? om den ikke får sex tror dere den tar poenget da? he he:)
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 2. november 2008 #2 Skrevet 2. november 2008 Æsj, så kjedelig vampyr... Ligger litt i navnet ditt da.."vampyr"..glad i blod.. :-P Går nok over snart, og så kan du glede deg til el!! Jeg har hatt el-ømhet i fire dager nå..så vet ikke helt hva som foregår.. Men, vi kjører på, så får vi bare se om to uker om det ble noe resultat eller ei..
meg & to små vampyrer Skrevet 2. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. november 2008 jada, om jeg i det hele tatt har el da. Må holde på såååå lenge nå også i tilfelle syklusen blir 35 dager denne gangen også.
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 2. november 2008 #4 Skrevet 2. november 2008 Trenger ikke ha så innmari mye sex da.. Spar opp litt sånn som vi.. Vi hadde på tirsdag og lørdag denne uka vi.. Og kjører på i dag siden det murrer så innmari i dag.. Jeg orker ikke mer sex fem dager på rad, slik som vi gjorde før..
meg & to små vampyrer Skrevet 2. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 2. november 2008 Jeg tenker annenhver dag er planen her da. så vi evt treffer. annenhver dag helt til mensen kommer. for sikkerhets skyld. I tilfelle jeg er på 40 eller 45 dager nå eller noe sånt teit...
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 2. november 2008 #6 Skrevet 2. november 2008 Ja, greit å være sikker på at man treffer... Hva har dere gjort i helgen da?
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 2. november 2008 #7 Skrevet 2. november 2008 Bare en kjapp tur innom før jeg skal i middagsbesøk. Er dødsliten, men ferdig med det gamle lokalet nå! Pfeew: Håper du tenkte på meg etter sex'en i går! :-D Klem
meg & to små vampyrer Skrevet 2. november 2008 Forfatter #8 Skrevet 2. november 2008 Mannen min har hjemeeksamen så meg og Brage har forsøkt å ikke være i veien. he he:) Traska i byen i går og prøvd kjoler som jeg selkvfølgelig ikke har råd til på studielånet mitt og gått tur i Horten med pappa i dag. Dere da? gjort mye gøy siden sist?
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 2. november 2008 #9 Skrevet 2. november 2008 Kos deg på middagsbesøk A Hehe..var så trøtt da vi hoppet i høyet i går..så tenkte bare på å få disse svømmerne..og sove.. Gutta var her til halv to i natt.. :-S Jeg var rimelig trøtt etter å ha stått opp halv syv og vært på seminar hele dagen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå