Gå til innhold

stor sigarett-kartong

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i en eske som ser ut som en sigarett-eske? Altså som åpnes som en sigaretteske fra toppen liksom? Den må være stor da.. Vet at enkelte sigarettmerker hadde de som tax-free bokser en stund, der det var 20 pakninger nedi en sånn stor eske formet som en sigaretteske. hehe. klønete forklart.. men ja.. jeg trenger altså en sånn.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Husker Malbro hadde det på danskebåten tidligere, men må innrømme, jeg har ikke sett så mye i sigarett avdelingen de siste årene så vet ikke om de har det fremdeles.

Skrevet

hmm.. om jeg ikke røyker da? hehe. jeg vil bare ha boksen. altså ikke den vanlige flate, men den som ser ut som en ekte sigaretteske?

Skrevet

hadde du spurt før så kunne jeg ordna.. En kompis kom hjem i dag:D ellers kunne han kjøpt i sånn pakke så kunne du fått den .. jaja.

Kanskje noen røyker her og skal ut og reise? veit de har den i lucky og marlbro

Skrevet

hm. ja, det var jo dumt. kanskje jeg kan brette en selv i kartong? det trenger jo bare å være likt brettet. trenger ikke ha sigarettmerke på liksom. skal uansett tapetsere den med julescrappingpapir.. hehe.

Gjest Siklerotte
Skrevet

Alle røykpakkene ble puttet oppi en diger røykpakke? Det får du bare tak i i tax-free'en vil jeg tro, med mindre noen her inne har spart på det. Vet jeg hvert fall så det for en mnds tid siden..

Skrevet

Er du frekk, så kan du sende en mail tim malbro konsernet og spørre om du kan få en tom en

Skrevet

Skal til norge en tur til helgen....

Kjøper med røyk til mor og far, så kan bare pelle ut av kartongen så kan du få den?

Skrevet

mathilde! hadde vært storartet..men det må være en sånn som ser ut som en autentisk kartong da. ikke en sånn smal avlang en om du skjønner?

Skrevet

Hvis jeg finner så kan jeg kjøpe med, send meg pm så kan jeg få tak i deg hvis jeg får tak i det. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...