ScaryMama Skrevet 2. november 2008 #1 Skrevet 2. november 2008 Jeg orker ikke å bli mer kvalm, og det har blitt progressivt verre for hver dag. Er 7 uker i dag... Setter stor pris om noen husker dette, for jeg har glemt dette helt fra forrige gang!
meg & to små vampyrer Skrevet 2. november 2008 #3 Skrevet 2. november 2008 Uke 14/15 gikk det over for meg. Før det var det like ille hele tiden.
tante grusom master of law Skrevet 2. november 2008 #4 Skrevet 2. november 2008 For meg var det oppkast 10ggr daglig frem til uke 17, da sluttet det brått. Men det er nok veldig individuelt hvordan kvalmen arter seg...
ScaryMama Skrevet 2. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 2. november 2008 Det er ikke til å tåle, tante grusom! Stakkars deg!
tante grusom master of law Skrevet 2. november 2008 #6 Skrevet 2. november 2008 heh, ja det var helt grusomt! Omgangssyken i maaaange uker liksom! Håper du slipper å ha det! Gruer meg til neste graviditet for å si det sånn.
*dum&deiLig*™ Skrevet 2. november 2008 #7 Skrevet 2. november 2008 Toppet seg mellom 6-10 uker. Det kommer seg snart, hang in there!!
ScaryMama Skrevet 2. november 2008 Forfatter #8 Skrevet 2. november 2008 Blæh, 4 uker til! Og jeg har eksamen og oppgaver å levere, men jeg kaster ikke opp hver dag i hvertfall. Det hadde vært hat! Takk for oppmuntrende ord, får håpe at det i hvertfall er borte til julaften. Kjedelig hvis jeg ikke kan spise noe da!
*dum&deiLig*™ Skrevet 2. november 2008 #9 Skrevet 2. november 2008 Jeg hadde hypernemesis, hvis du ikke har det, er det godt mulig at det gir seg før uke 10:o) Kaste opp et par ganger om dagen var himmelrike for meg i forhold til å kaste opp 24/7. Lykke til:o)
ScaryMama Skrevet 2. november 2008 Forfatter #10 Skrevet 2. november 2008 Jeg håper virkelig ikke at jeg har hyperemisis! Det er virkelig synd på dere som har hatt det. Det er ingenting i verden som er verre enn å være kvalm mener nå jeg...
*dum&deiLig*™ Skrevet 2. november 2008 #11 Skrevet 2. november 2008 Håper for din del at du ikke har det! Tror ikke det, hvis du ikke spyr hver dag:o) Hypernemesis ender ofte i sykehusinnleggelse, intravenøst osv pga dehydrering. Kvalme er grusomt!!! Stakkars stakkars de som har dette gjennom hele svangerskapet!!! Krysser fingrene for at du snart føler deg bedre:o) Det finnes tabletter du kan ta, dersom det blir skikkelig ille. Snakk med legen din, så får du resept.
Gjest Skrevet 2. november 2008 #12 Skrevet 2. november 2008 Jeg mener aa huske at det ga seg rundt uke 11-12. Haaper det gaar slik denne gangen ogsaa, for jeg er lei av aa vaere kvalm jeg ogsaa
Gjest Skrevet 2. november 2008 #13 Skrevet 2. november 2008 Du må kunne spise til jul, for jg håper du, Ø og N er her da? Og at dere kommer en tur innom oss?!
ScaryMama Skrevet 2. november 2008 Forfatter #14 Skrevet 2. november 2008 Hmm, tabletter? Det kunne vært noe de dagene jeg må være produktiv på skolen... Har kjøpt ingefær og det hjelper ikke en dritt!
ScaryMama Skrevet 2. november 2008 Forfatter #15 Skrevet 2. november 2008 Det hadde vært hyggelig! Ja vi kommer hjem den 13 så vi er hjemme. Og jeg NEKTER å være kvalm da!
Gjest Skrevet 2. november 2008 #16 Skrevet 2. november 2008 Har vært like ille hele veien, har termin nå til onsdag.¨ Men så har jeg hyperemesis også sist ga det seg i uke 15 eller noe og da var det også en jevn kvalme hele veien egentlig..
*dum&deiLig*™ Skrevet 2. november 2008 #17 Skrevet 2. november 2008 Nja, hvis du orker å gå på skolen er ikke tabletter løsningen for deg. Jeg måtte ta dem for å i det hele tatt klare å komme meg gjennom dagen. Å kle på meg og komme meg ut døra var ikke et alternativ for meg, for å si det sånn. Du blir veldig sløv av tablettene, så du klarer nok ikke å gå på skolen om du har tatt dem. Er du såpass oppegående gir det seg sikkert snart uansett:o)
ScaryMama Skrevet 2. november 2008 Forfatter #18 Skrevet 2. november 2008 ok. Ja får håpe det for jeg orker ikke å lese blir fort skikkelig kvalm av det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå