to jenter og ett gull i magen Skrevet 2. november 2008 #1 Skrevet 2. november 2008 jeg har ikm i morra eller tirsdag etter det jeg tror ihvertfall. mye blankt slim på papiret nå. tok test en digital i dag tidlig men den var negativ. småkvalm innemellom og men vet liksom ikke om det er kroppen som lurer meg:)men dette slimet har jeg aldri tenkt over før så vet ikke om jeg har pid og ha det rundt mens tider.
Gjest Skrevet 2. november 2008 #3 Skrevet 2. november 2008 Jupp. Da jeg ventet mensen forrige maaned ... jeg er gravid. Ta en ny test i morra du. Krysser fingrene for deg!
to jenter og ett gull i magen Skrevet 2. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 2. november 2008 men bure ikke den testen vise rett når det er snakk om maks 3 dager til mens? hørt digital gjør det. føles ut som den skal komme. men ikke så murringer som jeg pleier.og ikke så mye luft i magen som jeg alltid har rett før. pleier og være ille he he:)
Gjest Skrevet 2. november 2008 #5 Skrevet 2. november 2008 Du faar teste igjen om ikke mensen har kommet om en dag eller to vet du. Den er jo mest sikker etter at du skulle hatt mensen.
to jenter og ett gull i magen Skrevet 2. november 2008 Forfatter #6 Skrevet 2. november 2008 aldri væså spennende og gå på do før vettu he he:) er der mange ganger om dagen kan man si:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå