froeken Skrevet 2. november 2008 #1 Skrevet 2. november 2008 To en ny test i dag (jeg vet, jeg eier ikke selvdisiplin) og i dag var det en klar og tydelig rosa strek akkurat der de skyggene har vært. IKM i morgen, så nå krysser jeg bare fingrene på at denne gladmeldinga holder til 15. juli 2009
♥Humblebie™Emilie08 og Leah09♥ Skrevet 2. november 2008 #2 Skrevet 2. november 2008 Gratulerer så masse ))
Musemor med tre søte små Skrevet 2. november 2008 #3 Skrevet 2. november 2008 Gratulerer med spiren og lykke til i svangerskapet ;-)
LilleMy- Skrevet 2. november 2008 #5 Skrevet 2. november 2008 Gratulerer saa mye!! Kos deg videre i svangerskapet:)
froeken Skrevet 2. november 2008 Forfatter #7 Skrevet 2. november 2008 TUsen takk dere og lykke til selv også! Jeg kjenner på at dette er svært tidlig og at jeg er redd det ikke skal gå veien, men jeg skal ta alt med ro og leve som vanlig, om enn litt sunnere, så satser vi på at det holder hele veien. Besteforeldrene skal få beskjed på julaften, for da er de alle hos oss
Gjest Skrevet 2. november 2008 #8 Skrevet 2. november 2008 Åj åj,Gratulerer sååå mye det må da være den perfekte julegaven spesielt for dere men tenk hvor gøy det blir på julaften da Lykke til videre, og kos deg masse med den voksende magen Så krysser jeg fingrene for at jeg kommer etter om en ukes tid hihi
Ørna m/2 ørnebarn pp1 Skrevet 2. november 2008 #9 Skrevet 2. november 2008 så bra!! gratulerer så masse med spire:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå