Anonym bruker Skrevet 2. november 2008 #1 Skrevet 2. november 2008 har fullammet i 6 måneder uten å gå ned mer enn ca 1 kg! spiser ikke merenn før heller så burde jo tatt av mer... blir kroppen virkelig så forandret etter barn??? før tok jeg av meg så lett!
Snøfnugg75 Skrevet 2. november 2008 #2 Skrevet 2. november 2008 Det er individuelt. Dei siste tre kg går ikkje av før eg sluttar å amme. Og så er det den berømte ammehungeren...
Anonym bruker Skrevet 2. november 2008 #3 Skrevet 2. november 2008 Jeg har og ammet som bare det i nå over 7 mnd.. har gått OPP tre/fire kg i det siste.. spiser ikke sinnsykt mye knask, litt da selvfølgelig, men merker at jeg går sinnsykt fort opp nå etter graviditeten..
Edelweis Skrevet 2. november 2008 #4 Skrevet 2. november 2008 samma her. jeg har ikke godt ned noen ting. er fortsatt 1 kilo mer enn jeg var før gravidieten, men har ikke vondt av å miste noen kilo. men nå har jeg sluttet med ammingen. huff.. dårlig samvittighet, men jeg klarte ikke mer.
Anonym bruker Skrevet 2. november 2008 #5 Skrevet 2. november 2008 Ammingen hjelper ikke å gå ned i vekt! Tvert imot etter min erfaring. Skal amme i 6 måneder for babyens beste og så er det nok. Lei av overvekt ...
solei Skrevet 3. november 2008 #6 Skrevet 3. november 2008 Har ammet med alle tre og hvert kilo må sultes og trimmes bort!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå