nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 2. november 2008 #1 Skrevet 2. november 2008 så liv da jeg var 7+5. er livredd for å miste igjen... :o/
Gjest Skrevet 2. november 2008 #2 Skrevet 2. november 2008 Jeg leste et sted at sjansene for at det ville gaa bra er veldig gode da. Men jeg husker ikke om det var 70 eller 90%, og jeg klarer ikke aa finne siden jeg leste det paa i farta.
Gjest Skrevet 2. november 2008 #3 Skrevet 2. november 2008 Jeg leste et sted at sjansene for at det ville gaa bra er veldig gode da. Men jeg husker ikke om det var 70 eller 90%, og jeg klarer ikke aa finne siden jeg leste det paa i farta.
Dronning Sånnja Skrevet 2. november 2008 #4 Skrevet 2. november 2008 Jeg tror ikke sjansen er hverken större eller mindre. De förste 12 ukene er "kritiske" uansett om man har sett liv eller ikke. Min opplevelse vil neppe tröste deg, men jeg fikk en SA 12 timer etter en ultralydundersökelse. De sa at alt var bare bra, fostret lå höyt oppe i livmoren og det fanns ingen tegn til en spontanabort. Jeg fikk til og med ultralydbilde av fostret med hjem. Jeg var i uke 9. Men jeg tror at om du har mistet en gang, så er risken mindre nå. Önsker deg lykke til i svangerskapet. Jeg tror at det kommer til å gå bra!!
Dronning Sånnja Skrevet 2. november 2008 #5 Skrevet 2. november 2008 Oj, först skriver jeg at sjansen hverken er större eller mindre, og så avlutter jeg med å skrive at risken er mindre. Kan virke forvirrende... Det jeg mener er - På bakgrunn av at man har sett liv, er risken verken större eller mindre, og - har man tidligere hatt en SA er risken mindre Skjönner?
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 2. november 2008 Forfatter #6 Skrevet 2. november 2008 skjønte hva du mente ) æsj, den derre redselen er helt grusom altså!!! men nå er jeg 9+0 i morgen, og skal tilbake til ul i midten av november, så det er ikke såååå lenge igjen å være redd nå...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå