Gå til innhold

Gravid? Oh shit..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ingenting, hverken frem eller tilbake. Ikke tatt test. Får se om dere kanskje kan hjelpe meg..

Er ikke HELT sikker på forrige mens første dag da det aldri har betydd noe, skal jo liksom ikke ha flere barn vi, da.. Men tror det er mellom 26. og 29. september. Begynner nå å vente veldig på at mensen skal komme! Har vanlig mens syklus, ligger på 28-30 dager mellom hver. Hva tror dere? Bør jeg ut å kjøpe test til uken eller hadde dere latt det bero litt til?

Fysisk og medisinsk sett bør jeg ikke få flere barn da jeg er såpass dårlig og bruker sterke smertestillende medisiner. Har ikke lyst å ta abort dersom jeg er gravid, men tenker på om jeg allerede kan ha skadet noe på ungen allerede - dersom jeg er gravid.. Tror DERE jeg er gravid???

Vær så snill og gi meg råd eller tips, alt tas mot med takk ;)

Klem M

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mitt råd til deg er og ta en test. Eneste måten og få vite om du er gravid. Syns og ha hørt at i begynnelsen så har ikke mor og barn samme blodomløp, så hvis du er tidlig på vei og tar medisiner, så kan det mest sannsynligvis gå bra. Men som sagt. Kjøp deg en test og finn ut om det er noe der.

Lykke til.

Skrevet

Vet ikke om jeg tør kjøpe test engang... Må ikke være gravid!! Er så redd for å se at det er det jeg er. Vil liksom ikke vite det hvis det er sant.. Vil bare glemme alt, og forhåpentligvis aldri ha sex og hoppe av i svingen mer..... Hjeeeeeeeeeeeeeelp!! Ingen som har vært i denne situasjonen her? Har følt at mensen skal komme hver dag siden 23.10. Men det har den jo ikke gjort.. Klarer ikke ta oss av et barn til nå i tillegg til de 2 vi har. Sliter nok i hverdagen som det er. Den går ikke opp. Mannen min gjør alt da jeg er så dårlig, og det at han da skal ta seg av et til blir nok i tøffeste laget. Men abort er jo også utelukket! Derfor er sjansen min bare at JEG KAN BARE IKKE VÆRE GRAVID NÅ!!!

Skrevet

Jeg håper virkelig for din del at du ikke er gravid, og at du fra nå av sørger for prevensjon. Lykke til!

Skrevet

Jo takk for det, dinadina.. Saken er bare den at jeg ikke tåler noen form for prevensjon. Eneste prevensjon jeg kan bruke er å IKKE har sex. Så da får det bli det de neste 20 årene da.. Tenker jeg får en glad mann :(

Skrevet

Tåler du ikke kobberspiral engang? Om det er så krise hvis du skulle bli gravid bør en av dere sterilisere dere... Det er ikke annet å få gjort egentlig...

Masse lykke til!

Skrevet

Tåler ingen prevensjon, nei. Blir nok sterilisering på en av oss ja. Spørs om kroppen min tåler enda en operasjon, så forhåpentligvis blir det mannen min som må ty til kniven. Løser likevel ikke problemet jeg/vi kanskje er havnet i nå da...

Spørsmålet mitt her handler egentlig ikke om at jeg burde brukt prevensjon eller ikke, skjønner at mange av dere trenger å få utløp for å vise at dere er så ansvarlige og gjør ting riktig, men nå har dette da en gang (kanskje) skjedd og da må jeg ta det herfra. Jeg er ikke feilfri selv om dere helt sikkert er det.

Vanskelig å sitte her og ikke tørre å kjøpe test i tilfelle den skal være positiv. Da vet jeg at jeg står overfor et umulig valg og det er jeg ikke klar for. Vil rett og slett ikke VITE selv om jeg ikke kommer utenom. Men det er tydelig at det er vanskelig for dere å sette dere inn i det...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...