maiprinsen Skrevet 2. november 2008 #1 Skrevet 2. november 2008 hvor får jeg tak i gode regnkle til meg om jeg holder meg tørr i? De jeg har nå er jeg søkk våt av, men ikke pga regnet, men pga kondens. :-( Noen som kan tipse meg? Bor i Bergen, men det er vel samme butikker omtrent hvor enn er i landet nå for tiden vel!? Jeg elsker å gå tur, være ute, og regnet er ikke det som stopper meg... Men er kjipt å bli våt selv med regnkle...
maiprinsen Skrevet 2. november 2008 Forfatter #2 Skrevet 2. november 2008 ingen som har regnkle de er fornøyd med eller er det bare jeg som bruker regnkle her inne??? ;-O :-D
Snøfnugg75 Skrevet 2. november 2008 #4 Skrevet 2. november 2008 Regnkåpene til Søs Jensen! Dritkule. Og toler "oppoverregn". Og det er jo tilogmed bergensdesign! http://sosjensen.no/kolleksjon.html Med eit par Ilse Jacobsen eller Hunterstøvlar er du hot når det er vått...
maiprinsen Skrevet 2. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 2. november 2008 *dum&deiLig* : Sitter på nettsidne til bergans, men finner jo ikke noen priser noen plasser, gjelder ikke bare på bergans altså. Kom til å tenke på dem jeg også. Vet du ca pris, skal da ha jakke og bukse. Må ta meg en runde en dag i løpet av neste uke. Lønner seg nok å legge ut til peng for å få skikkelgi regnkle når en faktisk bruker det. Hadde vært litt anderledes om jeg bare brukte det i ny og ne og det bare tok plass i skapet.
*dum&deiLig*™ Skrevet 2. november 2008 #6 Skrevet 2. november 2008 Du kjøper jakke og bukse hver for seg, ligger på mellom 1200-2000 pr del, tror jeg. Jeg er veldig fornøyd med mine, ekstremt lette og vindtette slik at du kan ha minimalt med klær under uten å fryse:o)
*dum&deiLig*™ Skrevet 2. november 2008 #7 Skrevet 2. november 2008 Fine, men veldig korte. Må jo bli våt langt oppetter lårene med disse regnkåpene?
Zitro Skrevet 2. november 2008 #8 Skrevet 2. november 2008 Sjekk tv2hjelperdeg.no eller noe sånt.... dem testa regntøy for ikke så lenge siden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå