Gå til innhold

gode regnkle??? Hjelp meg folkens!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor får jeg tak i gode regnkle til meg om jeg holder meg tørr i? De jeg har nå er jeg søkk våt av, men ikke pga regnet, men pga kondens. :-(

Noen som kan tipse meg? Bor i Bergen, men det er vel samme butikker omtrent hvor enn er i landet nå for tiden vel!?

Jeg elsker å gå tur, være ute, og regnet er ikke det som stopper meg...

Men er kjipt å bli våt selv med regnkle...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen som har regnkle de er fornøyd med eller er det bare jeg som bruker regnkle her inne??? ;-O :-D

Skrevet

Bergans. Dyrt, men bra:-)

Skrevet

Regnkåpene til Søs Jensen! Dritkule. Og toler "oppoverregn". Og det er jo tilogmed bergensdesign!

http://sosjensen.no/kolleksjon.html

Med eit par Ilse Jacobsen eller Hunterstøvlar er du hot når det er vått...

Skrevet

*dum&deiLig* : Sitter på nettsidne til bergans, men finner jo ikke noen priser noen plasser, gjelder ikke bare på bergans altså. Kom til å tenke på dem jeg også. Vet du ca pris, skal da ha jakke og bukse. Må ta meg en runde en dag i løpet av neste uke. Lønner seg nok å legge ut til peng for å få skikkelgi regnkle når en faktisk bruker det. Hadde vært litt anderledes om jeg bare brukte det i ny og ne og det bare tok plass i skapet.

Skrevet

Du kjøper jakke og bukse hver for seg, ligger på mellom 1200-2000 pr del, tror jeg. Jeg er veldig fornøyd med mine, ekstremt lette og vindtette slik at du kan ha minimalt med klær under uten å fryse:o)

Skrevet

Fine, men veldig korte. Må jo bli våt langt oppetter lårene med disse regnkåpene?

Skrevet

Sjekk tv2hjelperdeg.no eller noe sånt.... dem testa regntøy for ikke så lenge siden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...