Gjest Skrevet 2. november 2008 #1 Skrevet 2. november 2008 Han har vært i london i helgen, og han og en av kompisene skulle ta flyet hjem tidlig i dag morges. Han burde vært hjemme rundt tolv.. Har prøvd å ringe,men det er bare en venn som er igjen i london som svarer,han glemte visst igjen mobilen på hotellet :/ syns det er rart han ikke har kommet hjem,og heller ikke gitt lyd fra seg...
L|ndA - 2 små gullgutter! Skrevet 2. november 2008 #2 Skrevet 2. november 2008 kanskje flyet ble forsinket? gå inn å sjekk flyavgangene han har det sikkert bra, sitter nok bare fast på flyplassen
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 2. november 2008 #3 Skrevet 2. november 2008 huff ekkelt..hvis han kommer til gardermoen så veit jeg at ingen av flyene fra london er forsiktet i dag. Kanskje han rett og slett var skikkelig på fylla i går og forsov seg skikkelig??
Gjest Skrevet 2. november 2008 #4 Skrevet 2. november 2008 sjekket nå,og flyet landet halv ti.. Jeg snakka med han i natt,en og en halv time før han skulle dra mot flyplassen,og han var rimelig full da.. Men jeg snakket jo med kompisen hans på tlf hans som han glemte igjen ista og han sa at de hadde reist i natt. Men det kan vel være en mulighet at de ikke rakk flyet da..
Gjest Skrevet 2. november 2008 #5 Skrevet 2. november 2008 Å ekkelt :-/ Har du nummeret til den/ de han reiser med da?
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 2. november 2008 #6 Skrevet 2. november 2008 kan jo hende at kompissene backer opp kompissen? Hva med å ringe igjen og si at du veit han er der?? Prøve deg frem?
Gjest Skrevet 2. november 2008 #8 Skrevet 2. november 2008 har ikke nummeret til kompisen hans som han reiste hjem med nei,men det er jo egentlig bare å sjekke på telefonkatalogen. Om ikke han kommer hjem snart,så ringer jeg han,er jo fire timer siden han burde vært hjemme :/
Gjest Skrevet 2. november 2008 #10 Skrevet 2. november 2008 de er fire stk som reiste sammen,og to av dem skal reise hjem på tirsdag.
Musemor med tre søte små Skrevet 2. november 2008 #12 Skrevet 2. november 2008 Har du prøvd å kontakte han som skulle dra hjem sammen med ham? Kanskje han vet noe
mpmamman Skrevet 2. november 2008 #13 Skrevet 2. november 2008 Om han var full er det lite trolig han fikk bli med flyet eller? Om jeg forstod rett
cherry coke Skrevet 2. november 2008 #14 Skrevet 2. november 2008 Uff, forstår godt at du er bekymret! men ring han andre kompisen.
Gjest Skrevet 2. november 2008 #15 Skrevet 2. november 2008 Ja, ring han andre. Fælt å gå sånn og ikke vite. Krysser fingre for at det hele har en naturlig forklaring:)
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 2. november 2008 #16 Skrevet 2. november 2008 henger meg på de som sier at han kanskje ikke fikk være med flyet pga at han var for full. fyllearresten i london kanskje? eller rett på fylla igjen når de kom hjem med flyet?
Gjest Skrevet 2. november 2008 #24 Skrevet 2. november 2008 han har kommet hjem nå! De hadde ikke rukket den bussen de skulle ta til flyplassen,så de ble ganske forsinket. Også hadde de feil referansenummer,så de rakk ikke flyet da,så de måtte kjøpe nye billetter. Syns godt han kunne sagt fra da,hadde gått an å lånt mobilen til kompisen... Men han har gjort opp for seg med nytt x-box spill til meg,flere filmer,sjokolade og ikke minst ett par kjempefine sko, hehe.. Så det gikk jo bra ihvertfall da,var ganske bekymra nå rett før han kom hjem :/
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 2. november 2008 #25 Skrevet 2. november 2008 godt å høre at han er vel hjemme. Men ja han burde tatt kontakt. JEg veit sjøl at jeg ville blitt rimelig pissed..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå