SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 2. november 2008 #1 Skrevet 2. november 2008 Jeg sliter med motivasjoen og kunne trengt no artig trening:D
Gjest Skrevet 2. november 2008 #2 Skrevet 2. november 2008 Trodde Wii var bare til Nintendo jeg........ hmm.... Jeg bruker Kinetic til PS. ...eller ...bruker og bruker fru Blom... Har vært heller dårlig i det siste. Kjedelig å ta det frem for jeg må rydde halve stua for å få plassen som trengs. Det er jo ganske god og morsom form for trening, men som sagt... det blir alt for lite brukt ;o)
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 2. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. november 2008 eller eyetoy da:)
Himmel og hav Skrevet 2. november 2008 #4 Skrevet 2. november 2008 Jeg bruker dansematte til PS, og det er god og morsom trening. Jeg blir ihvertfall gjennomsvett, og så slenger jeg på litt styrkeøvelser på slutten, og føler meg veldig fornøyd med meg selv :-)
wireless wife Skrevet 2. november 2008 #5 Skrevet 2. november 2008 Jeg bruker wii til trening ja. Eller gjorde det før helgens hendelser i hevrtfall. Kommer sikkert i gang igjen om noen dager. Men jeg bruker bare Wii-Fit som trening. Tennis og bowling og slikt regner jeg som spilling og morro, ikke trening. Wii Fit er veldig fin siden den på en måte fungerer som en elektronisk personlig trening. Man kan sette opp mpl med treningen og slikt også. Om det er bedre form eller vekttap som er målet spiller ingen rolle. Maskina er streng og spør deg hvorfor du var så opptatt at du ikke kom og trente i går f eks. Hvis man mot formodning går opp i vekt så må man dokumentere hvorfor. Spist for mye? trent for lite? Snacket? Alkohol? Osv osv. Slike ting er riktignok valgfrie da. Jeg bruker å varme opp med jogging eller lignende før jeg tar noe step og så boksing (som er veldig god trening!!) til slutt i utholdenhetstreningen. Så tar jeg styrkeøvelser ala armhevinger og knebøy og slikt (også på Wii-Fit. Den kjefter og brøler ut at du må balangsere situpsene bedre og holde rytmen i enda et par repetisjoner og så videre. Følger med alt den lille saken dær. Så til slutt avslutter jeg med litt yoga og/eller balangsespill. Kjempegreier. Vanligvis en timestid per dag. 45 min trening og så 15 min lek og morro. Som forsåvidt kanskje kan regnes litt som trening det også. WIIIIIIII!!!!!! Hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå