Gå til innhold

Hvilken vinterdress er veldig god til en 3åring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har parkdress som sikkert kan brukes lenge enda, men er nødt for å ha en ekstra dress.

Hvilke dresser er virkelig gode?

(har HH parkdress og er veldig fornøyd med den, men er litt skeptisk til vinterdressen)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel... Jeg elsker Reima sine dresser da...

Skrevet

Anbefaler ikke Reima i allefall. De er ikke slitesterke, og blir fort stygge og slitte. Har hatt 3 stk. På en av dem revna stoffet på knærne. Det fine med Reima er at de er myke og føyelige, samt temmelig vanntette (dog ikke så vantette som det hevdes).

Coop sin dress var vel testvinner, synes jeg å ha hørt.

Skrevet

Hvor varm er egentlig en vinterdress? Hvor mye må de ha på under?

Skrevet

Er super fornøyd med troll sin.

Skrevet

Jeg har Skogstad sin til 3 åringen min med avtagbart for i 50 % ull og 50 %polyester.Den er varm på kalde dager og når det er mildere tar du bare av foret og har ullklær under.Kosta 800 kr på salg..

Skrevet

Vi har 2-delt skogstad og en 2-delt HH til gutten vår. Er kjempe fornøyd med begge to. Er vanntette og slitesterke dresser.

Skrevet

Har god erfaring med troll som arvedress. Har Skogstad sin i år og jeg er fornøyd.

Skrevet

Men er ikke troll med løst for? Liker ikke løst for jeg, da kan man vel egentlig like greit ha parkdress med varmt under?

Skrevet

Reima dressene er supre til alle barn i alle aldre=)

Skrevet

Vi er veldig fornøyd med Troll med avtagbart for.

Mener de har også en dress med fast for..?

Gjest Kelly Taylor
Skrevet

mange gode dresser, men jeg er i allefall strålende fornyd med reflex sin dress, rimelig er den også. 499 kr:)

Skrevet

ticket to heaven skal være super til barna når de har blitt så store

Skrevet

Reima reima reimatec =0)

Skrevet

reima.

reflex om du vil ha en rimelig og god dress.

Skrevet

Mener å huske at reflex er så korte i ryggen.

Vanskelig det her.. Så en brukt troll dress på finn, men skulle ha 750 for den eller noe. Synes det blir litt mye jeg. Mulig jeg er litt for gjerrig på dress.

Skrevet

Vi har hatt HH-vinterdress og vært veldig fornøyd med den. Den største suksessen har likevel vært Ticket to Heaven. Elsker de dressene.

I år fikk vi ikke tak i Ticket her vi bor, og har derfor gått for Reima i år. Fikk tak i på salg. De ser bra ut foreløpig, men virker som om de vil være mye lettere å få slitasjeskader/hull i, enn i Ticket-dressen.

Reflex-dressen tåler ikke varmeskap, så den ville jeg ikke brukt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...