Gå til innhold

Andre med laange mai-bebisser?


<Nina>

Anbefalte innlegg

Ser på tråden om 5måneders kontrollen, og begynner nesten å lure på om nurket mitt er veldig lang i forhold til andre på samme alder. Var 72cm på kontrollen. I forhold til vekta så låg han heeelt oppe med den øverste linja på kurva si.

Begynner straks å bli lei av eldre ukjente damer som legger hodet til eine sida og spørr "Nåmmen, kan han ikkje gå enda han då?". Gi han litt tid seie eg, han er jo bare 5 måneder, men de trur tydeligvis at han er over året. :-P

Andre med lange bebisser? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

de damene må være vant til små ettåringer eller at barna begynner å gå tidlig. min gutt var bare 70 cm på 5 mnd kontroll og med sine nesten 8 kg er han ikke liten men heller ikke såååå stor. Min første var rundt 86 cm da hun var ett år, så selv om babyen din er 72 cm nå har han jo litt igjen til ett års størrelsen. ikke bry deg om disse damene du. _Du har en flott baby vær stolt over han!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutten her var 71 da han var 5 1/2 mnd. Her sa HS at han lå øverst i kurven på vekten sin, men ikke på lengden. Men synes han ser lang ut:) Men er litt lei av alle kommentarer akkurat som du, hehe. Får maange kommentarer hver eneste dag om hvor stor han er, det er bare flott at han er stor, men må alle kommentere det så mange ganger hver dag liksom, hva med å snakke om noe annet også;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemann her i huset er også lang. 71 cm og 9,5 kilo på 5 mnd ktr!! han ligger også helt øverst i kurven sin men er innenfor det normale... Men det er jo bare bra å vite at de har litt å gå på i tilfelle matlysta skulle svikte eller noe...=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

litj tuppa mi va t kontråll fer en måna sia da hu va 5 mnd å va da 69cm å 8025g. dæm ment hu va længer enn jennomsnit jenter p hennes alder:p

ska p 6mnd kontrål om itj så læng så feå sjå kor my hu hi lagt p sæ:)

like spennendes kvar gang:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...