FruMamma med nr 2 Skrevet 2. november 2008 #1 Skrevet 2. november 2008 Til dere som har vært på 3D UL...hva fikk dere se da? Jeg tenker spesielt på om man kan se misdannelser, hårfargen, hvor mye hår osv? Og i hvilken uke var dere på 3D Ul? Vi har ikke helt bestemt oss for om vi skal eller ikke...i mitt hodet så tror jeg at vi får se så mye at vi nesten vet hvordan babyen ser ut når den blir født....og er ikke det litt "kjedelig".....?
Babyønske �� Skrevet 2. november 2008 #2 Skrevet 2. november 2008 Jeg har noen 3D bilder på profilen min som du kan se på. Man ser ikke farger, så hårfarge kan du ikke se. Hår vet jeg ikke, er vel noe som kan se ut som hår på hodet til vår lille gutt, men om det er det vet jeg ikke. Misdannelser er det nok også mulig å se. I de fleste tilfeller foretar de en vanlig 2D ultralyd først for å evt avdekke misdannelser og avvik. Vi "vanlige" har jo ikke så lett for å tolke 2D bildene, så finner de noe informerer de nok om det, og henviser til ytterligere undersøkelse på nærmeste sykehus. Man kan se tydelige ansiktstrekk, jeg ser hvem han ligner på. Vi var i uke 27, og hadde en fantastisk opplevelse. Ikke kjedelig i det hele tatt å vite hvordan han ser ut. Føler meg heller tettere knyttet til han. Jeg har hatt en surrealsistisk opplevelse av hele graviditeten. Har hatt veldig vanskelig for å forstå at jeg faktisk har en baby i magen. Men etter 3D ultralyden har jeg fått et helt annet forhold til det. Det gikk rett og slett opp for meg hva som er på gang:-) Og så tror jeg samboeren min også fikk et helt annet forhold til det hele. Han har hatt litt vanskelig for å involvere seg, og har nok hatt vanskelig for å forstå det han også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå